Oznaka: Citroen
Imam Citroën C4 1.6 HDi iz 2005. s prijeđenih 111.000 km. Auto dosta zadimi prilikom naglog ubrzanja, ali ima snage i dobro vuče. Je li je to normalno? Potrošnja je 5 l/100 km.
Tijekom vožnje Citroëna C3 1.4 HDI iz 2002. osjetio sam miris dizela u kabini, parkirao sam nakon 2 km. Poslije nekih 3 sata auto nije htio upaliti, sve ispod motora bilo je mokro od dizela, zapravo cijeli pod. I još nešto, kad pokrenem auto, upali se servisni ključ i piše 17400, zanima me što je...
Posjedujem Citroën Xsaru 1.4 iz 2000. sa 135.000 km. Na nagovor mehaničara, očistio sam brizgalice, ali nakon toga auto više ne pali kako treba. Kad je hladno, upali odmah, a kad je toplo, „vergla“ pet do deset sekundi te kad upali radi na 800 okretaja. Poslije tog paljenja radi dobro, dok opet...
Nakon prvih kilometara na legendarnoj stazi u Le Mansu s vozačicom Vaninom Ickx trkaći, u potpunosti električni automobil Citroen nastavlja rušiti ustaljene ideje ukrasivši se dizajnom koji potpisuje likovna umjetnica Françoise Nielly.
Jean-Marc Gales, Direktor Marki i Christian Chapelle, Direktor motora i mehanike, predstavili su po prvi put tehnologiju e-HDi - novu generaciju Stop&Start, koja sadrži reverzibilni alternator na dizelskom motoru. Ova tehnologija omogućava prekid rada i trenutačno ponovno pokretanje motora u svim...
Izvori javljaju kako se francuski proizvođač sprema na proizvodnju dva vrlo atraktivna konceptna modela
Posljednjih nekoliko dana počeli su problemi na Citroënu Xsari Picasso, motor 2.0 HDi, 2000. godište, s prijeđenih 245.000 km. Tijekom vožnje, osobito u prvom i drugom stupnju prijenosa, automobil se sam od sebe ugasi, pogotovo u zavoju! Prije toga auto malo zatrza. Kad zatrza, ne ugasi se...
Imam Citroen C3 i 4 HDi (68 KS) iz 2003. Prešao je oko 55.000 km. Problem je u tome što auto nemirno radi, tj. buču na višim okretajima, a povećala se i potrošnja te slabo vuče. U čemu bi mogao biti problem?
Francuski je proizvođač predstavio relijašku izvedbu modela DS3 namijenjenu prvenstveno natjecanjima u FIA-inoj Grupi R3T. Ovaj će automobil svojim kupcima biti dostupan kao gotov proizvod ili kao do-it-yourself kit, s velikom većinom standardnih relijaških detalja poput roll-cagea i sl.
Francuski "anti retro" prvoborac DS3 u ne tako dalekoj budućnosti bit će dostupan i u kabrio izvedbi s mekim sklopivim krovom, a službeno nepotvrđene informacije kažu da će od "običnog" modela biti skuplji nekoliko tisuća eura