Dacia Logan MCV je pravi predstavnik prostranog, štedljivog i jeftinog karavana

Želite pouzdan automobil s puno mjesta za obitelj i prtljagu, a budžet vam je ograničen? Pritom vam u prvom planu nije izgled automobila ili imidž koji u automobilskoj industriji uživa određena marka?

Sve ovo upućuje kako se pri kupnji novog automobila vodite razumom, pa vam stoga preporučamo štedljivo i praktično vozilo kakav je Dacia Logan MCV.

Prije svega moramo spomenuti kako se ispod poklopca ovog karavana nalazi provjereni 1,5 –litarski dCi motor razvijen u Renaultu. Njegova vjerojatno najbolja preporuka je činjenica da se isti motor ugrađuje u Mercedese A i B klase, iako u toj verziji imaju 109 KS, a ne 90 KS, koliko je imao model kojeg smo testirali. Bez obzira na „konje“, ovo je vrlo štedljiv motor koji je na testiranju, većinom u gradskoj vožnji trožio ispod 6 litara na 100 kilometara. Ako se, pak, zaputite na duži put, Dacia Logan MCV će na otvorenoj cesti trošiti manje od 5 litara goriva na 100 kilometara. Ako znamo da spremnik prima 50 litara goriva, onda dolazimo od dosega nešto većeg od 1000 kilometara.

Testirani Dacia Logan MCV je u vožnji vrlo siguran, njegovih 90 KS će dobro poslužiti i prilikom pretjecanja, naročito ako ste sami u vozilu. Do stotke će ubrzati za 12,1 sekundi, a najveća brzina je 173 km/h. Najveću snagu postiže pri 3750 okretaja, a najveći okretni moment od 220 Nm pri 1750 o/min. U gradskoj vožnji se pokazao vrlo spretnim za manevriranje. Usprkos njegovoj duljini od 4492 milimetra, Dacia Logan MVC je vrlo pregledan, pa nećete imati nikakvih problema s parkiranjem u prostore gdje stanu i puno kraći automobili.

Ipak, zbog prilično dugog hoda brzina, kao i nedostatka većeg okretnog momenta, četvrtu, a naročito petu brzinu nije preporučljivo koristiti u gradskoj vožnji. Ako se želite voziti u četvrtom stupnju prijenosa, brzina mora biti minimalno 60 km/h, dok u peti stupanj možete prebaciti tek iznad 80 km/h. U suprotnom ćete slušati pomalo čudne zvukove motora. Ovaj motor nudi i Eco način rada, pri čemu se dodatno štedi gorivo, ali papučica gasa sporije reagira na pritisak.

Dacia Logan MCV je za 145 mm produžena verzija karavanska verzija standardnog Logana, jedine Dacijine limuzine. Treba dodati i kako je karoserija od tla izdignuta za 15.5 centimetara, po čemu ovaj automobil spada u kategoriju SUV, odnosno crossover vozila. Stoga rupe na cesti ili penjanje na manje prepreke poput rubnjaka neće predstavljati veći izazov za Dacijin karavan. Drugim riječima, visina „taman po mjeri“ naših prometnica.

Kao i ostala vozila u njihovoj gami, tako se ni Logan MCV ne može pohvaliti šminkerskim izgledom. Opet, za neke je to i prednost, neki žele neupadljiva, a ujedno i pouzdana vozila s podjednako obiteljskim i radničkim karakteristikama. Uostalom, Logan MCV ima vrlo pristojan, uredan i funkcionalan dizajn, pa s pravom spada u kategoriju „puno automobila za malo novaca“.

Štoviše, u testirani model je ugrađen i praktičan i lako upravljiv regulator i limitator brzine. Istina, spomenute tipke se nalaze na središnjoj upravljačkoj ploči odmah pored podizača prozora, pa se lako zbuniti. No, nakon malo prakse bez problema smo se naviknuli razlikovati jednu od druge opcije, bez odvraćanja pažnje s ceste.

S osnovnim modelom dolazi i odlično dizajniran i ergonomski postavljen skup prekidača iza upravljača s desne strane, pomoću kojih se lako upravlja funkcijama audio sustava. Osim toga, moguće je i spajanje pametnog telefona te telefoniranje bez ruku, a na središnjoj ploči je i USB sučelje, kako bi vam omiljena glazba bila nadohvat ruke.

Štedljiv, prostran i cijenom pristupačan. To su tri stvari zbog koji preporučamo ovaj karavan, koji bilježi rast prodaje na svim prisutnim tržištima.

net.hr

net.hr

Net.hr najposjećeniji je portal u Hrvatskoj. Mjesečni doseg portala Net.hr: 47,52 % (izvor: GemiusAudience istraživanje, listopad 2010., VALICON & Gemius S.A.)

Trenutne mjesečne statistike: više od 3,2 milijuna jedinstvenih korisnika i više od 140 milijuna otvaranja stranica.

11.03.2016.