Suzuki Alto

Sinonim motosvijeta, japanski Suzuki, svoje je mjesto na automobilskoj sceni pronašao u segmentu gradskih i kompaktnih vozila

Swift, SX4 te Splash Suzukijevi su udarnici, a upravo ovih dana na hrvatsko tržište pristigli mališan Alto najbolji je odgovor na recesiju i kolaps domaćeg tržišta. Najmanji član Suzukijeve obitelji dogurao je do punih 30 godina na tržištu, a u novom, sedmom po redu izdanju simpatični "liliputanac" donosi novo moderno odijelo upakirano u gradske dimenzije, dok je istovremeno lagan, okretan te ekološki prihvatljiv. Ono što ga čini poželjnim malim gradski autom su kombinacija urbane pokretljivost sa solidnim performansama te stil koji mami poglede.

Novi Alto je namijenjen ponajviše urbanim ljudima željnim stila u malom pakiranju, ali i samcima, parovima te obiteljima s malom djecom. Baziran na konceptu A Star predstavljenom 2007. godine, Alto zadržava glavne dizajnerske smjernice te se dužinom od okruglih 350 centimetara, širinom od 160 cm i visinom od 147 cm svrstava u prave gradske pripadnike. Također će 15 centimetara udaljenom karoserijom od tla s lakoćom kročiti našim razrovanim gradskim prometnicama ili se bezbolno penjati na pločnik. Kutijasta forma zaslužna je za relativno prostranu unutrašnjost s većom dozom komfora, a sam interijer obilježavaju fluidne linije, pregledni i jednostavni instrumenti te brojni praktični pretinci. Solidna ponuda prostora na stražnjim sjedalima odražava se na prtljažni prostor koji u osnovi iznosi "špecerajskih" 129 litara, dok preklapanjem sjedala dostiže 774 litre.

Uz gabarite primjerene gradskim uvjetima, prednost Alta je i okretnost uz krug okretanja od svega devet metara. Po pitanju motorizacije izbora nema; Suzukijev mališan dolazi s rednim tro-cilindričnim benzinskim motorom obujma jedne litre koji je u skladu s Euro 5 normom te razvija 68 KS pri 6.000 okr/min i 90 Nm okretnog momenta pri 3.400 okr/min. Uz masu od svega 855 kilograma Alto će povući do stotke za ravnih 14 sekundi, uz brzinski maksimum od 155 km/h. Brojke sasvim dostatne za gradsko okružje, pogotovo što tvornica pritom deklarira prosječnu potrošnju od svega 4,4 l/100 km i emisiju ispušnih plinova od 103 g/km.

2Isti princip korišten je i po pitanju opreme - Alto je dostupan sa svega jednom, za ovu klasu neuobičajeno bogatom razinom opreme koja sadrži sve bitno po pitanju sigurnosti i komfora. Tako je Alto serijski opremljen ABS-om i EBD-om, prednjim i bočnim zračnim jastucima, klima uređajem, servo upravljačem, daljinskim centralnim zaključavanjem, električnim podizačima prednjih prozora, MP3 CD audio uređajem... Kupcima ostaje na odabir tek 10 boja vanjštine, od toga 8 metalik i dvije nemetalik.

Najnoviji, ujedno i najmanji član Suzukijeve obitelji u "baby" pakiranju nudi šarmantan izgled, komfor i prostranost dostojnu gradske klase, a istovremeno okretnost primjerenu modernim europskim gradovima. Suzuki Alto 1,0 GLX AC nastupa na hrvatskom tržištu s recesijskom cijenom od 65.693 kune, a doplata za metalik ili perla boju iznosi 2.220 kuna.

autosport.hr

autosport.hr

Autosport.hr elektronski je magazin o automobilima i automobilističkom sportu. Redakciju autosporta čini malena, ali uporna i neumorna skupina ljubitelja automobila i automobilizma. Možete ih susresti na automobilskim salonima, prezentacijama, ali i pored planinskih cestica na rally brzincima, naoružane laptopima i fotoaparatima, dobrom voljom i željom za promoviranjem automobila, automobilizma i tehničke kulture.

Oznake:

18.06.2010.