S-Flow klima u Lexusu GS

Među tim novostima je i štedljivi sustav za kontrolu Protoka zraka (S-Flow) razvijen s ciljem postizanja...

Među tim novostima je i štedljivi sustav za kontrolu Protoka zraka (S-Flow) razvijen s ciljem postizanja velike razine udobnosti i znatne uštede energije. Novi sustav S-Flow je deset puta jači od sustava klimatizacije u prethodnoj generacija modela GS. Opremljen je funkcijom za detekciju putnika koja zatvara otvore klimatizacije na praznim sjedalima.

Osim toga, sustav mjeri temperaturu unutrašnjost i izolacije kako bi se utvrdila optimalna razina rada klima uređaja. Cilj je prilagoditi obujam i kvalitetu zraka za svako sjedalo, kontrolom temperature i protoka zraka (Temperature Airflow Output - TAO).

Kada je toplinsko opterećenje veliko (rashlađivanje ljeti, grijanje zimi), klima uređaj djeluje u cijelom automobilu kako bi se brzo postigla udobno unutarnja temperatura. Nakon što se temperatura stabilizira, sustav se koncentrira samo na zauzeta sjedala.

Novi GS je također opremljen filterom za osvježavanje, koji uz uklanjanje peludi i prašine, iz zraka uklanja i štetne ispušne plinove. A, kako bi se dodatno unaprijedila kvaliteta zraka i udobnost u kabini implementiran je sustav Nanoe. Kada je Nanoe generator uključen, on otpušta ione koji su oko 1.000 puta bogatiji vodom od iona zraka.

Učinak ove tehnologije je blagotvoran i djeluje na hidratiziranje kože i kose putnika, a ne samo na visoku kvalitetu zraka. Dodatna prednost Nanoe tehnologije je u tome što značajno smanjuje intenzitet mirisa u kabini.

autonet.hr

autonet.hr

Autonet.hr je prvi automobiliski web-magazin pokrenut u Hrvatskoj. Brojnost čitateljske publike, brzina donošenja informacija i obujam objavljenih sadržaja naši su glavni aduti. Uz to, AUTONET neprekidno proširuje svoju ponudu obogaćivanjem sadržaja i proširivanjem tema koje donosi.

Oznake:

27.02.2012.