Predstavljen novi Caddy

Volkswagen gospodarska vozila predstavila su novu generaciju Caddyja – popularnog kompaktnog kombija s praktičnim sustavom kliznih vrata straga koji je poboljšan je u svim područjima

Šest novih TDI i TSI motora sa do 21% nižom potrošnjom goriva, precizniji i svježiji dizajn prednjeg dijela u stilu Amaroka i trenutne T5 generacije garancija su Caddyjevog uspjeha. Ujedno, poboljšana unutrašnjost, sada s drugim redom sjedala s mogućnosti vađenja plus dodatno smanjeni troškovi održavanja čine novi Caddy jednim od najinovativnijih gradskih dostavnih vozila i kompaktnih kombija.

Novi Caddy bit će prvo urbano gradsko vozilo i kompaktan kombi u ovoj klasi koji će biti opremljen ESP-om u standardnoj opremi svih modela. Također, jedini će biti dostupan u segmentu s opcijskim 6 ili 7-stupanjskim DSG mjenjačem i sustavom pomoći za kretanje uzbrdo, a kupcima je na raspolaganju i produženi međuosovinski razmak (Maxi) te 4Motion pogon na sve kotače. Ujedno, po prvi puta se drugi red sjedala u potpunosti može izvaditi na svim modelima čime kapacitet teretnog prostora raste na 3.030 litara, dok za Caddy Maxi ta brojka iznosi 3,880 litara. Novi Caddy također se po želji može naručiti s trećim redom sjedala (standardna oprema u Caddy Maxi Trendline i Comfortline).

U ponudi je šest novih TDI i TSI, a svi odreda zadovoljavaju Euro 5 normu ispušnih plinova. Turbodizelski predstavnici s common rail direktnim ubrizgavanjem i serijskim filtrom čestica razvijaju 75, 102, 110 i 140 KS. 102 KS TDI može se naručiti sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem, najsnažniji dizelaš dostupan je sa 6-stupanjskim DSG-om, dok je inačica sa 110 KS dostupna s 4Motion pogonom na sve kotače. Najučinkovitiji model u ponudi je sada novi Caddy 1.6 TDI s BlueMotion tehnologijom (102 KS) s prosječnom potrošnjom od svega 4,9 l/100 km, a alternativno se izvedba sa 75 KS također može naručiti s BlueMotion tehnologijom. Svaki Caddy opremljen BlueMotion tehnologijom ima Start/Stop sustav i automatsku regeneraciju akumulatora za iskorištavanje energije koja bi se inače gubila tijekom kočenja. Benzinski 1.2 TSI predstavnici razvijaju 86 i 105 KS i u usporedbi s potrošnjom prethodnog modela potrošnja je niža za 21%.

Ponuda Caddyja također je modificirana i uvedene su četiri nove linije. Promjene se odnose na poboljšanje razine standardne opreme, nove materijale unutrašnjosti, kola upravljača i drugih detalja opreme, kao i restrukturiranje linije modela. Caddy je i dalje dostupan u varijantama furgon i kombi, koje s oko 70% čine najveći dio udjela u prodaji. Za kupce s profinjenijim zahtjevima u smislu specifikacije opreme, dostupne su dvije linije Trendline i Comfortline. Trendline verzija mijenja Caddy Life, a najbolju Comfortline verziju mijenja elegantan model Style. Kao vrh ponude stiže Comfortline Edition (prethodno Style Edition) verzija, s kojom će Volkswagen gospodarska vozila ponovno nuditi ekskluzivnu verziju Caddyja. Također, još uvijek u ponudi je popularni kamper kombi, Tramper (kao Caddy i Caddy Maxi).

Lansiranje novog Volkswagenovog aduta Caddyja počinje krajem rujna na njemačkom tržištu, a tijekom listopada već će biti dostupan i u hrvatskim salonima.

autosport.hr

autosport.hr

Autosport.hr elektronski je magazin o automobilima i automobilističkom sportu. Redakciju autosporta čini malena, ali uporna i neumorna skupina ljubitelja automobila i automobilizma. Možete ih susresti na automobilskim salonima, prezentacijama, ali i pored planinskih cestica na rally brzincima, naoružane laptopima i fotoaparatima, dobrom voljom i željom za promoviranjem automobila, automobilizma i tehničke kulture.

Oznake:

27.07.2010.