Porast svjetske prodaje grupe PSA Peugeot Citroën: + 0,4 % u prvih šest mjeseci 2015., odnosno 1.547.000 vozila

U svijetu je prodano 1.547.000 vozila, što predstavlja porast od 0,4 %[1].Porast prodaje u Europi, Kini, regiji Bliskog Istoka i Afrike, koja je postala treći stup razvoja Grupe, i u regiji Indije i Pacifik.


 

Položaj marki potvrđuju:

svjetski uspjeh modela PEUGEOT 308, na vodećem mjestu Marke po prodaji

model CITROËN C4 Cactus koji je odgovorio na izazov s 90.000 prodanih primjeraka u godinu dana otkako je lansiran i 35 nagrada koje je primio diljem svijeta

vrhunska Marka DS koja nastavlja svoj razvoj lansiranjem novog modela DS 5

Smanjenje emisije CO2 u prvih pet mjeseci godine s prosjekom od 106,9°g/km učvrstilo vodeći položaj Grupe u Europi, koji također zahvaljuje prodajnom uspjehu te performansama svoje game trocilindarskih benzinskih motora.

Peugeot

U Europi je prodano 984.000 vozila Grupe, što predstavlja porast od 2,9 % u odnosu na prvu polovicu 2014.

Prodaja marke PEUGEOT porasla je za 6,7 %, naročito zahvaljujući izvrsnom uspjehu modela PEUGEOT 308, trećeg u segmentu C (limuzine i karavani) po prodaji u Europi i prvog u tom segmentu u Francuskoj. U segmentu B‑SUV, PEUGEOT 2008 zadržava 2. mjesto u Europi s 57 % vozila prodanih s opremom dviju najviših razina.

Broj registriranih vozila CITROËN porastao je za 2,8 %. Marka žanje uspjeh svog repozicioniranja započetog prije godinu dana, dobre prodajne politike i uspjeha posljednjih noviteta među osobnim vozilima. CITROËN C4 Cactus, koji je međunarodna kritika prepoznala naročito kada je posljednjeg travnja u New Yorku osvojio nagradu „World Car Design of the Year“, prodan je u 43.000 primjeraka u šest mjeseci. Novi C1 prodan je u 32.000 primjeraka u šest mjeseci, što predstavlja porast od 54 % u odnosu na njegovog prethodnika.

DS bilježi prodaju od 40.700 primjeraka, uz porast od 14,8 % između prvog i drugog tromjesečja 2015., koje je obilježilo lansiranje novog modela DS 5. Marka nastavlja sa svojom strategijom dugoročnog pozicioniranja prema visokoj klasi i slavi 60. godišnjicu originalnog modela DS lansiranjem ograničene serije ‚1955’ svih modela game.

Prvih šest mjeseci 2015. obilježilo je i otvorenje novih prodajnih mjesta DS STORE, od kojih su posljednji otvoreni u Parizu, Ženevi, Luxembourgu i Milanu. Mreža DS danas broji 9 prodajnih mjesta DS STORE i 65 salona DS.

O prodajnim rezultatima prve polovice 2015.,

Maxime Picat, glavni direktor marke PEUGEOT, izjavio je: „Sa svjetskom prodajom u porastu od 3,9 %, koji je osiguran iznimnim uspjehom modela 308 i uvođenjem ‚best in class’ tehnologija, Marka PEUGEOT potvrdila je svoju snažnu moć privlačnosti i šalje poruku pouzdanosti za budućnost.“

Linda Jackson, glavna direktorica marke CITROËN, izjavila je: „U prvih šest mjeseci CITROËN je nastavio u istom smjeru s porastom prodaje u Europi koji se temelji na uspjehu posljednjih modela. CITROËN C3-XR, naš SUV lansiran krajem prosinca, također je imao izvrstan početak u Kini. Diljem svijeta nastavljamo s repozicioniranjem koje je započelo prije točno godinu dana, a u travnju ga je potvrdio naš konceptni automobil CITROËN AIRCROSS. To je koncept koji pokazuje da smo sposobni rušiti pravila u svakom segmentu!“

Yves Bonnefont, glavni direktor marke DS, izjavio je: „Nastavit ćemo s lansiranjem Marke DS širom svijeta s novim DS 5, novim motorima na modelima DS 4 i DS 3 te novim internetskim uslugama na cijeloj gami. Time ćemo pojačati svoju ponudu i potvrditi novi položaj Marke čiji je poziv spajanje tehnologije i profinjenosti. Naposljetku, DS je u prvih šest mjeseci otvorio prodajna mjesta DS Stores u nekoliko svjetskih prijestolnica poput Ženeve, Milana i Pariza.“

Citroen

PSA Peugeot Citroën

Uz tri marke svjetskog ugleda, Peugeot, Citroën i DS, Grupa je u 2014. prodala 3 milijuna vozila diljem svijeta. Kao drugi proizvođač automobila u Europi, ostvarila je promet od 54 milijarde eura u 2014. Zauzima vodeće mjesto u Europi po ispuštanju CO2, s prosjekom od 110,3 g/km u 2014. PSA Peugeot Citroën prisutan je u 160 zemalja. Djelatnosti Grupe uključuju i financiranje (Banka PSA Finance) te proizvodnju automobilske opreme (Faurecia).

Više informacija potražite na stranici www.psa-peugeot-citroen.com

15.07.2015.