Peugeot lansira Peugeot 301 u Kini i nastavlja napredovanje na najvećem svjetskom tržištu automobila

Peugeot je u Kini lansirao model Peugeot 301. Predstavljen je na Salonu automobila u Cantonu (Guangzhou), na kojem je najavljen i dolazak modela 2008, čija se komercijalizacija očekuje u travnju 2014. godine.

S modelom Peugeot 301, marka Peugeot širi svoju gamu i povećava prisutnost u strateškom C segmentu koji zauzima više od 50 % kineskog tržišta, pristupačnim proizvodom koji može odgovoriti na očekivanja klijenata koji traže praktičnost korištenja, svestranost i racionalnost. Model se proizvodi u tvornici u Wuhanu (JV DPCA, regija Hubei).

Peugeot nastavlja snažno napredovati u Kini. Krajem listopada 2013., s više od 225 000 prodanih jedinica, prodaja marke Peugeot porasla je za 29 %, ili gotovo dvostruko u odnosu na rast tržišta (+18%).

Lansiranje Peugeot 301 u Kini

Godinu dana nakon lansiranja u Maghrebu i Istočnoj Europi i u proljeće na Bliskom Istoku, 301 postiže odličan uspjeh na svim tržištima na kojima je lansiran, s više od 60.000 narudžbi do danas. Ciljevi prodaje u ovim zonama su premašeni, a proizvodni kapaciteti tvornice Vigo povećani da bi se udovoljilo potražnji. U 2014. godini Peugeot planira proizvodnju i prodaju više od 130.000 primjeraka modela Peugeot 301.

Peugeot 301 nosi sve stilske kodove Marke. Ekipe dizajnera dizajnerskih centara u Vélizy-u (ADN) i Šangaju, udružile su se u stvaranju modela koji će moći udovoljiti specifičnim zahtjevima kineske klijentele.

U prvoj godini komercijalizacije, Dongfeng Peugeot predvidio je prodaju 60.000 primjeraka modela 301, da bi udovoljio očekivanjima tržišta i mreže od 408 koncesionara do kraja 2013. godine.

Ambiciozni ciljevi u Kini za period 2013-2015

Kina je strateško tržište za marku Peugeot. Razvoj Marke na ovom tržištu predviđen je lansiranjem 6 novih modela od 2013. do 2015. godine. U 2014. godini, uz 301, bit će lansirana još 3 nova modela, koja će učvrstiti poziciju Marke na kineskom tržištu.

U 2015. godini, Peugeot će raspolagati mrežom od 500 koncesionara, koja će mu osigurati 85 % geografske pokrivenosti kineskog teritorija (u odnosu na trenutnih 74 %), a zadani cilj je prodaja
450 000 jedinica godišnje, što je više nego dvostruko od prodaje realizirane u 2012. godini.

26.11.2013.