Opel objavio desetogodišnji plan

Opel, odnosno GM Europe je objavio desetogodišnji plan restrukturiranja i obnove ponude pod nazivom Drive! 2022 s kojim bi ovaj ne baš dobrostojeći proizvođač napokon trebao uploviti u mirnije i prosperitetnije vode. Točnije, u Opelu planiraju na polovici puta doseći pozitivnu nulu te nakon toga postati profitabilni.

Velika su to očekivanja za proizvođača koji je u posljednjih deset godina (prema nekim izvorima) ostvario gubitak od 15 milijardi dolara. Što točno ovaj plan predstavlja za Opel dovoljno govori i izjava potpredsjednika roditeljskog mu General Motorsa, Stevea Girskya, koji ga naziva "najvećim comebackom u europskoj auto industriji".

Plan je u osnovi vrlo jednostavan - povećati profit i smanjiti troškove. Konkretnije, izvori javljaju kako bi Opel trebao do sredine ovog desetljeća srezati troškove za oko 500 milijuna dolara i lansirati čak 23 nova modela te 13 novih motora do 2016, a mnogi će slijediti nakon toga. U ovo će biti uključeni i plodovi suradnje s PSA grupacijom.

Naglasak će biti na optimiziranju troškova proizvodnje, smanjivanju troškova nabave materijala, podizanju vrijednosti imidža, novim vozilima, novim izvedbama postojećih modela, izmjeni mjesta proizvodnje pojedinih modela, tržištima u razvoju poput Rusije i sl, a plan uključuje i podizanje iskoristivosti proizvodnih pogona na 90%.

autonet.hr

autonet.hr

Autonet.hr je prvi automobiliski web-magazin pokrenut u Hrvatskoj. Brojnost čitateljske publike, brzina donošenja informacija i obujam objavljenih sadržaja naši su glavni aduti. Uz to, AUTONET neprekidno proširuje svoju ponudu obogaćivanjem sadržaja i proširivanjem tema koje donosi.

Oznake:

11.01.2013.