Novi Passat izabran je za „Car of the Year 2015“

Wolfsburg / Ženeva, 2. ožujka 2015. – Europski „Automobil godine 2015“ je Volkswagen: novi Passat osvaja uglednu nagradu, koju svake godine dodjeljuje međunarodni žiri „Car of the Year“. Pobjednik je objavljen poslijepodne netom prije Salona automobi

 

„Vrlo smo ponosni na ovu nagradu“, objasnio je prof. dr. Martin Winterkorn, predsjednik uprave tvrtke Volkswagen AG, povodom dodjele nagrada u Ženevi. „S novim Passatom ponovno smo uspjeli razviti automobil koji u svojoj klasi postavlja tehnološka i kvalitativna mjerila. Ova nagrada predstavlja izuzetnu potvrdu za rad naših inženjera, dizajnera i kompletne ekipe. Novi Passat pokazuje da marka Volkswagen daje prave odgovore na izazove našeg vremena.“

Heinz-Jakob Neußer, član uprave tvrtke Volkswagen zadužen za razvoj, preuzeo je nagradu za novi Passat: „Izuzetno smo sretni zbog nagrade „Car of the Year 2015“. Ona nam je posebno važna, jer je dodjeljuju neovisni međunarodni stručni novinari. Osim toga ova nagrada je, kao što je već poznato, izuzetno cijenjena među našim kupcima.“

„Car of the Year" jedna je od najstarijih i najuglednijih nagrada u Europi. Od 1964. godine svake godine se odlikuju najbolja nova izdanja s područja automobila. Žiri sastavljen od 58 europskih novinara s područja automobilizma iz 22 zemlje unaprijed je nominirao sedam kandidata za finale. Oni su tijekom posljednjih mjeseci iscrpno testirani, uspoređivani i ocjenjivani prema kriterijima kao što su ekonomičnost, udobnost, sigurnost, vozna svojstva, funkcionalnost, dizajn i tehnički napredak. U sklopu 52. izdanja tradicionalnog natjecanja novi Passat se s ukupnim brojem od 340 bodova u finalu jasno izborio među šest konkurenata. U ne tako davnoj prošlosti, poželjnu nagradu su dobila čak dva aktualna Volkswagenova modela – Polo 2010. godine i Golf 2013. godine. Prvom mjestu za „Car of the Year“ su, pored nagrada „Zlatni volan 2014“ i „Auto Trophy 2014“, prethodile brojne druge nagrade.

Novi Passat se u svim svojim verzijama ubraja među najuspješnije automobile srednje klase na svijetu te je s 1,1 milijunom jedinica (2014. godine) jedna od najvećih serija Volkswagen koncerna na svijetu. U međuvremenu osma generacija ovog bestsellera smatra se jednim od najinovativnijih automobila u svojoj klasi. Zahvaljujući najmodernijoj konstrukciji, proporcije su se mogle izvesti znatno dinamičnije (između ostalog niža karoserija, duži međuosovinski razmak, veći kotači). Unatoč nepromijenjenoj dužini, novi Passat jasno povećava svoje unutrašnje dimenzije. Istovremeno su uvedene najnovije tehnologije: to su Active Info Display (potpuno digitalni kombinirani instrument), Head-up zaslon s mogućnošću izvlačenja, ali i sustavi poput Rear Seat Entertainmenta za tablet računalo, koji je baziran na aplikacijama, sustava Front Assist uključujući City funkciju kočenja u nuždi sa sustavom prepoznavanja pješaka te triju dodatnih svjetskih noviteta: Emergency Assist (zaustavljanje vozila u slučaju nužde), Trailer Assist (potpomognuto manevriranje s prikolicom) i potpora kod prometnog zastoja. Novi Passat dostupan je s deset benzinskih i turbo dizelskih motora s izravnim ubrizgavanjem sa spektrom snage od 88 kW / 120 KS do 206 kW / 280 KS.

Krajem ljeta ove godine s Passatom GTE* na tržište će doći prvi Passat s plug-in hibridnim pogonom. TSI motor od 1,4 litre razvija snagu od 115 kW / 156 KS, dok e-motor na raspolaganje stavlja 85 kW / 115 KS. Maksimalni okretni moment plug-in hibridnog pogona iznosi 400 Nm. Kapacitet i snaga iskorištavaju se na izuzetno ekološki prihvatljiv način te vrlo učinkovito: potrošnja prema Novom europskom ciklusu vožnje (za hibridna vozila) iznosit će manje od 2,0 l/100 km i 13,0 kWh/100 km; ove vrijednosti odgovaraju emisijama CO2 ispod 45 g/km. U kombinaciji s TSI motorom postiže se doseg od preko 1000 kilometara s potpuno napunjenim spremnikom od 50 litara i do kraja napunjenim akumulatorom. *Passat GTE – vozilo još nije u prodaji. Privremene vrijednosti: Passat limuzina GTE: potrošnja goriva u l/100 km prosječno: ispod 2l; emisije CO2 prosječno, g/km ispod 45.

03.03.2015.