Novi C4 Picasso: europski lider u segmentu monovolumena
Pravi komercijalni uspjeh s već 160.000 prodanih primjeraka od svog lansiranja prošle godine, od čega više od 100.000 od početka ove godine, novi Citroen C4 Picasso nameće se svojim konkurentima i preuzima europsko vodstvo u segmentu monovolumena
Lansiran u lipnju 2013. godine u izvedbi s 5 sjedala, i u rujnu 2013. u izvedbi sa 7 sjedala (‘Grand C4 Picasso’), novi Citroën C4 Picasso potvrđuje mjesec za mjesecom svoju moć zavođenja kupaca sa:
- Uspjehom 2 ponuđene siluete: više od 49 % prodaje realizirano je u izvedbi s 5 sjedala i blizu 51 % u izvedbi sa 7 sjedala.
- Veliki interes za najopremljenije modele: blizu 2/3 prodaje realizirano je na najvišim razinama opremljenosti.
Linda Jackson, generalna direktorica marke Citroën izjavila je: «Godinu dana nakon lansiranja, odlična komercijalna dinamičnost novog C4 Picasso je u skladu s viđenjima medija, koji su od samog početka nagrađivali ovaj model brojnim nagradama, poput ‘Zlatni volan’ u Njemačkoj. Novi C4 Picasso je koncentrat najboljeg u izradi monovolumena, sinteza najboljeg znanja i umijeća Marke u pogledu dizajna, udobnosti i tehnologije i sve to uz umjerene troškove. Pored toga, on u potpunosti ispunjava današnja očekivanja kupaca : njegova vodeća europska pozicija je najbolji dokaz!»
U Hrvatskoj je od lansiranja prodano 266 primjeraka Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso, od čega je 194 prodanih primjeraka u prvih 10 mjeseci ove godine. Citroën C4 Picasso prvi je u segmentu monovolumena s 137 prodanih primjeraka, dok je Grand C4 Picasso prodan u 57 primjeraka.
Zapravo zahvaljujući svojim glavnim adutima, novi C4 Picasso uspio se nametnuti svojim konkurentima. Zabilježen je generacijski skok u svijetu monovolumena, on ilustrira nove vrijednosti proizvoda Citroën sa:
- Više dizajna: pročišćen i izražajan stil, naglašen jedinstvenim svjetlosnim potpisom.
- Više udobnosti: moderna i pročišćena unutrašnjost (armaturna ploča pročišćenih linija, velike ostakljene površine s panoramskim vjetrobranom, suvozačevo sjedalo s produžetkom za podizanje nogu i dr.).
- Više korisne tehnologije: tehnologije u službi jednostavnog korištenja (tablet osjetljiv na dodir koji okuplja sve funkcije vozila, sustav Park Assist, sustav Vision 360 i dr.).
I sve to uz umjerene troškove: kombinirajući smanjenje mase (-140 kg u odnosu na prethodnu generaciju) i učinkovite motore posljednje generacije, kako bi se smanjila potrošnja goriva i emisija CO2 (‘Best in class’ u svojoj kategoriji: od 3,7 l/100 km i 96 g de CO2/km na motoru BlueHDi 120 BVM6 - Euro 6).
Reinpretirajući iznova koncept monovolumena, novi Citroën C4 Picasso nastavlja odvažnost svojih prethodnika i nastavlja pisati uspješnu priču monovolumena Citroën s potpisom ‘Picasso’ (Xsara Picasso, C4 Picasso, C3 Picasso) prodanih u više od 3,3 milijuna primjeraka do danas. Brojka koja dokazuje stručnost marke Citroën na tržištu.