Mazda mijenja dizajn

Prema pisanju britanskog Auto Expressa, šef dizajnerskog odjela Mazde Europe, Peter Birtwhistle, potvrdio je da japanski proizvođač okreće novu stilsku stranicu

Iako Mazdine modele posljednjih godina krasi atraktivan dizajnerski izričaj, Japanci su odlučili krenuti novim smjerom. Razloga je nekoliko, a čini se da je glavni odlazak dosadašnjih Mazdinih dizajnerskih "zvijezda" u konkurentsko okružje.

Bivši Mazdin šef dizajna, Franz von Holhausen, čovjek koji je stvorio koncepte Nagare i Furai, otišao je u Tesla Motors, dok Laurens van den Acker, koji je oblikovao Mazdu5 novi izazov pronašao je u Renaultu. "Nagare je gotov. Nakon 'petice' vrlo je izgledno da neće biti novog Nagare modela. Mazda je otišla dalje", izjavio je Peter Birtwhistle.

Osim odlaska jakih dizajnerskih imena, Mazdi je popriličan problem bio stilske smjernice s koncepta prenijeti na produkcijske modele, a neslužbeno se saznaje da Mazda u skorijoj budućnosti želi postati japanski Alfa Romeo.

autosport.hr

autosport.hr

Autosport.hr elektronski je magazin o automobilima i automobilističkom sportu. Redakciju autosporta čini malena, ali uporna i neumorna skupina ljubitelja automobila i automobilizma. Možete ih susresti na automobilskim salonima, prezentacijama, ali i pored planinskih cestica na rally brzincima, naoružane laptopima i fotoaparatima, dobrom voljom i željom za promoviranjem automobila, automobilizma i tehničke kulture.

Oznake:

28.06.2010.