Maybach 57S

Njemački Xenatec je tražio i dobio dopuštenje da se posluže jednim njihovim modelom i coupe izvedbu Maybacha 57S

S obzirom kako roditeljski Daimler nema nikakvih poznatih planova za budućnost posrnulog luksuznog branda, njemački Xenatec je tražio i dobio dopuštenje da se posluže jednim njihovim modelom i coupe izvedbu Maybacha 57S. Ovaj će model biti proizveden u suradnji s Maybachom i to u svega 100 primjeraka, a za svaki će biti potrebno izdvojiti 650.000 Eura.

Modifikacije, u odnosnu na standardni model, uključuju redizajnirane A, B i C stupove, s time da je drugi pomaknut 200 mm prema natrag. Linija krova je niža (1480 mm), redizajnirani su prednji i stražnji krajevi, automobil je nešto širi (2180 mm), a međuosovinski razmak od 3,39 m i ukupna dužina od 5,73 m su ostali nepromijenjeni. U proširene lukove blatobrana će se smjestiti 20 ili opcijski 21 colni naplaci.

Ovaj i dalje četverosjed je zadržao standardnu motorizaciju, odnosno pokreće ga 6,0-litreni bi-turbo V12 snage 615 KS i najvećeg okretnog momenta od 1000 Nm. Tako možemo očekivati ubrzanje od 0 do 100 km/h za pet sekundi i najveću brzinu od oko 275 km/h.

Više detalja, nakon što isti budu objavljeni.

autonet.hr

autonet.hr

Autonet.hr je prvi automobiliski web-magazin pokrenut u Hrvatskoj. Brojnost čitateljske publike, brzina donošenja informacija i obujam objavljenih sadržaja naši su glavni aduti. Uz to, AUTONET neprekidno proširuje svoju ponudu obogaćivanjem sadržaja i proširivanjem tema koje donosi.

21.05.2010.