Maserati planira i manju limuzinu

Fiat namjerava značajno proširiti ponudu pod Maseratijevom značkom te u narednom periodu podići broj proizvedenih automobila godišnje sa 7.500 na 50.000 primjeraka.

Fiat namjerava značajno proširiti ponudu pod Maseratijevom značkom te u narednom periodu podići broj proizvedenih automobila godišnje sa 7.500 na 50.000 primjeraka. Kako bi u tome uspjeli maseratijeva ponuda mora biti, takoreći, kompletnija, a tada svakako treba spomenuti novi ulazni model.

Dakako, kada je riječ o maseratiju još uvijek nije došlo vrijeme za maleni kompakt, ali za novu "manju limuzinu" svakako jest. Tako izvori navode kako će 2014. na tržište stići tzv. baby Quattroporte, odnosno limuzina s četvorim vratima koja će se temeljiti na platformi chryslerovog 300C. Radi se dakle o automobilu koji bi trebao konkurirati modelima poput BMW-ove serije 5, audijevog A6 i sl.

Izvori navode kako bi taj model trebao nositi naziv Levante te kako bi premijerno trebao biti predstavljen na frankfurtskom auto salonu u jesen sljedeće godine, a kada na tržište stigne novi Quattroporte (tijekom iduće godine) mnogo bi trebali saznati i o Levanteu.

Naime, očekuje se kako će Levante posuditi mnoge značajke dizajna od većeg i starijeg brata te kako će dijeliti određeni broj zajedničkih komponenti. Također, Quattroporte će se u sljedećoj generaciji pozicionirati više upmarket kako bi ostavio dodatni prostor za ovaj manji i nešto jeftiniji model.

Iako, nešto manji Levante bi ipak trebao imati međuosovinski razmak dulji od 3 metra jer će se raditi o svojevrsnoj produljenoj izvedbi spomenutog 300C. Pokretat će ga V6 motori, benzinski i dieselski, potpomognuti ili kompresorima ili turbopunjačima, a s njima će biti upareni ZF-ovi 8-stupanjski automatski prijenosi koji će snagu i moment prenositi na stražnje kotače.

Oba modela će se proizvoditi u bivšoj Bertoneovoj tvornici u blizini Torina koju je Fiat nedavno kupio.

autonet.hr

autonet.hr

Autonet.hr je prvi automobiliski web-magazin pokrenut u Hrvatskoj. Brojnost čitateljske publike, brzina donošenja informacija i obujam objavljenih sadržaja naši su glavni aduti. Uz to, AUTONET neprekidno proširuje svoju ponudu obogaćivanjem sadržaja i proširivanjem tema koje donosi.

10.08.2012.