Golf R20, nasljednik R32
Snaga, stil, pogon na sve kotače, upravljivost – karakteristike su kojima se dičio najsnažniji Golf pete generacije, a jednako se očekuje i od nasljednika.
Milozvučni 3,2-litreni šestak s 250 KS iz prethodne generacije, u novom izdanju ostao je bez dva cilindra, no zato će se turbopunjač pobrinuti da su svi "konji" na broju. Volkswagenovi inženjeri odabrali su lakši 2,0-litreni četverocilindrični TSI agregat poznat iz Scirocca R20 koji nudi još veću snagu uz smanjenu potrošnju goriva i emisiju štetnih plinova.
Golf R20 ispaljuje 265 KS i maksimalni okretni moment od 350 Nm, a kao i kod prethodnika snaga se prenosi na sva četiri kotača putem VW-ovog 4Motion sustava. Uz opcijski DSG mjenjač R20 će ubrzati do 100 km/h za 6,4 sekunde, dok sa standardnim ručnim 6-stupanjskim mjenjačem ubrzanje je za 0,1 sekundu sporije. Također, maksimalna brzina elektronski je limitirana na 250 km/h.