Ford Focus RS

Treća "generacija" Focusa RS je u pripremi i po svemu sudeći zadržat će isti koncept pogona na prednjim kotačima, unatoč dodatnom povećanju snage motora. U Fordu su, naime, uvjereni kako RS uz napredno Revoknuckle podvozje ima dosta "rezerve" prije nego količina snage bude prevelika za prijenos samo na prednju osovinu.

Focus ST s kojim će novi RS dijeliti motor, iako će u potonjem biti znatno snažniji

Prvi čovjek Fordove divizije za tzv. male automobile, Gunnar Herrmann, smatra kako je Focus RS u svojim limitiranim i ispitnim izvedbama pokazao da se može nositi sa snagom većom od originalnih 305 KS.

"Držim kako je razumno očekivati povećanje snage motora u sljedećem RS-u, a vjerujem da ćemo istovremeno zadržati postojeći prednji pogon. U seriji RS500 demonstrirali smo da možemo bez problema raditi i sa 350 KS, a neki testni modeli razvijali su i po 380 KS. Kod takvih brojki veći problem postaje izdržljivost motora, ali podvozje i sam automobil u stanju su 'podnijeti' veću snagu od prošlog RS-a", izjavio je Herrmann.

autosport.hr

autosport.hr

Autosport.hr elektronski je magazin o automobilima i automobilističkom sportu. Redakciju autosporta čini malena, ali uporna i neumorna skupina ljubitelja automobila i automobilizma. Možete ih susresti na automobilskim salonima, prezentacijama, ali i pored planinskih cestica na rally brzincima, naoružane laptopima i fotoaparatima, dobrom voljom i željom za promoviranjem automobila, automobilizma i tehničke kulture.

08.08.2011.