DS u Kini: marka, prodajna mreža, dinamika

CITROEN i CAPSA, druga joint-venture tvrtka marke CITROEN u Kini, lansirali su DS3, DS4 i DS5 u 2012. godini. DS se ondje pozicionira kao Marka potpuno prilagođena kineskim kupcima i prodaje se putem specifične prodajne mreže u brzom razvoju. To je strateška prednost na drugom tržištu premium vozila na svijetu. Dinamična DS prodajna mreža broji već 25 prodajnih mjesta u važnijim kineskim gradovima, a do kraja godine bit će ih 70. 

CITROËN je okrenuo novu stranicu u osvajanju Kine, u 2012. godini, uz pomoć svoje druge joint-venture tvrtke, CAPSA. Prema mišljenju Frédérica Banzeta, generalnog direktora marke CITROËN, „lokalni imperativ da izborimo svoje mjesto na tržištu uz pomoć joint-venture tvrtke CAPSA, sa specifičnom prodajnom mrežom, pretvorio se u izvrsnu priliku za CITROËN. Tako možemo komercijalizirati DS liniju i pojačati pozicioniranje premium vozila zahvaljujući prodajnoj mreži.“ Zbog toga je DS linija ključna za razvoj Marke u Kini, tom prvom automobilskom tržištu na svijetu i drugom prema prodaji premium vozila.

CITROËN nudi novi pristup premium vozilima u Kini pomoću DS linije. Inovativan i smion pristup, razlikuje se od tradicionalnih marki visoke klase vozila. Tako DS linija na tržištu dobiva svoje mjesto kao marka premium vozila nove generacije. Kupci koji traže «nešto drugo» u njima mogu pronaći spoj francuske profinjenosti i umijeća s modernošću i odlikama DS baštine.

Drugačija i moderna prodajna mreža DS linije u brzom razvoju

20. lipnja 2012.: prvi DS Store otvoren je u Nankinu. Šest mjeseci poslije u važnijim kineskim gradovima (Peking, Shanghai, Canton, Shenzhen itd.) otvoreno je 25 prodajnih mjesta. Ova će se dinamika nastaviti u 2013. godini kako bi do kraja godine bilo otvoreno 70 prodajnih mjesta u 55 gradova.

Po uzoru na DS3, DS4 i DS5, prodajna mjesta DS linije omogućuju novi pristup premuim vozilima. Boje, materijali, rasvjeta, udobnost, povezivost... ništa nije prepušteno slučaju. Vozila marke CITROËN trebaju zavesti sva osjetila kineskih kupaca, koji su pozvani da dožive iskustvo jedinstvene i ugledne marke.

Isplativa strategija za CITROËN, budući da su prvi kupci DS vozila većinom pripadnici nove generacije kineske moderne elite. Riječ je o osobama u dobi od 25 do 40 godina, poslovno orijentiranima. Privukla ih je nova ponuda DS vozila na premium tržištu, koju karakteriziraju inovacija i profinjenost nadahnute pariškim luksuzom. Cijela priča ide dalje, CITROËN je u središtu Shanghaija otvorio prvi DS World, institucionalni izložbeni prostor, koji će kineskoj publici omogućiti otkrivanje DS svijeta.

DS u Kini: nekoliko ključnih datuma:

  • 9. srpnja 2010.: potpisan joint-venture ugovor grupacije PSA i Changana (CAPSA)
  • 9. srpnja 2010.: potpisan joint-venture ugovor grupacije PSA i Changana (CAPSA)
  • 18. travnja 2011.: premijera CITROËN DS5 u Shanghaiju
  • 12. srpnja 2011.: CAPSA dobio odobrenje lokalnih vlasti 
  • 20. studenoga 2011.: otvorenje CAPSA, druge joint-venture tvrtke Grupacije u Kini
  • lipanj 2012.: lansiranje CITROËN DS4 i DS5 (uvoz)
  • rujan 2012.: lansiranje CITROËN DS3 (uvoz)
  • druga polovina 2013.: početak proizvodnje DS5 u kineskoj tvornici Shenzhen

Oznake:

23.01.2013.