Citroen: prodaja u svijetu u porastu za 7 %

U prvih šest mjeseci ove godine, svjetsko automobilsko tržište zabilježilo je povećanje od 4 %. Rast su uglavnom potaknule dvije glavne regije: Europa i Kina.

U tom kontekstu, Citroen je prodao 624 000 vozila u svijetu, što je povećanje od 7 % u odnosu na prvo polugodište 2013. Ovim rezultatima najviše su doprinijele Kina i Europa, dva ključna tržišta za Citroen koji zajedno čine 85 % prodaje u svijetu. Osim toga, Citroen je u tim zemljama ostvario rast snažniji nego rast tržišta.

Očekivanja u 2. polugodištu 2014

U drugom polugodištu, izazov marke je nastaviti ofenzivu u pogledu volumena i profitabilnosti s:

  • Citroen C4 Cactus i novi C1, dva modela koja dokazuju obnovu marke Citroen s više dizajna, više udobnosti, više korisne tehnologije s umjerenim troškovima. Lansirani u lipnju, prve narudžbe već su premašile ciljeve (7 000 C4 Cactus i 4 500 novi C1). Rezultati su dobar predznak za buduće zemlje koje će lansirati ove nove modele.
  • Novi Citroen Jumper, s inovativnom opremom bogatijom nego ikada, kako bi odgovorio na potrebe profesionalaca.
  • Lansiranje novog SUV-a u Kini, čije naznake je dao koncept Citroen C-XR, otkriven u travnju tijekom salona u Pekingu.
  • Tehnološke prednosti, s učinkovitim motorima najnovije generacije. Na benzinskim, nakon izvedbe PureTech 130 Stop&Start predložen od proljeća na Citroen C4, obitelj PureTech će se povećati s izvedbom 110 KS Stop&Start na C4 CACTUS. Na dizelskim, ovaj model će biti prvi koji će imati novi motor BlueHDi 100 (3,1l/100km i 82g CO2/km).

 

01.08.2014.