Chevrolet Camaro

Nakon desetljeća odsutnosti Chevrolet Camaro vratio se u Europu, a dostupan je i na hrvatskom tržištu.

Detaljno testiran na čuvenoj njemačkoj trkaćoj stazi Nürburgring, novi Camaro je dizajniran posebno za europske kupce, s posve novim ovjesom i cijelim nizom drugih poboljšanja.

Europski Camaro sličan je po sadržaju modelu 2SS koji je ponuđen na sjevernoameričkom tržištu. Novi model, prvi za Europu, dolazi s novim FE4 ovjesom razvijenim posebno za ‘stari kontinent’. Ovjes koji karakterizira povećanje čvrstoće i bočne stabilnosti pokazao se kao pun pogodak te će se ujedno nuditi s automobilima iz nove modelske godine u SAD-u s boljim paketima opreme. FE4 ovjes ima iznova ugođene prednje i stražnje amortizere i nove krute prednje (23 mm) i stražnje (24 mm) stabilizatore.

Camarove performanse jednako su impresivne kao njegov dizajn. S ručnim prijenosom dolazi 6,2-litarski LS3 V8 motor s 432 KS i 569 Nm okretnog momenta pri 4.600 okretaja u minuti. To znači ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,2 sekunde za kupe i 5,4 sekunde za kabrioletsku izvedbu. Automatski mjenjač uparen je sa 6,2-litarskim L99 V8 motorom s 405 KS koji daje 556 Nm okretnog momenta pri 4.300 okretaja u minuti. Tako motoriziran kupe dostiže 100 km/h za 5,4 sekunde, s dodatne 0,2 sekunde za kabriolet. Camaro nudi najveću brzinu od 250 km/h.

Cijena kupea u Hrvatskoj počinje od 54.500 eura, dok se kabriolet može kupiti od 60.000 eura. Paket povodom 45. godišnjice postojanja košta dodatnih 2.500 eura (cijene s PDV-om).

autosport.hr

autosport.hr

Autosport.hr elektronski je magazin o automobilima i automobilističkom sportu. Redakciju autosporta čini malena, ali uporna i neumorna skupina ljubitelja automobila i automobilizma. Možete ih susresti na automobilskim salonima, prezentacijama, ali i pored planinskih cestica na rally brzincima, naoružane laptopima i fotoaparatima, dobrom voljom i željom za promoviranjem automobila, automobilizma i tehničke kulture.

21.11.2011.