B5 F10 Bi-Turbo

O najnovijem alpininom uratku, odnosno o modificiranoj izvedbi nove generacije modela serije 5 smo vas već ranije izvještavali pa ćemo se danas posvetiti samo službenim tehničkim podacima koji su napokon objavljeni krajem prošlog tjedna

Dakle, ovaj će model koristiti isti motor kakav se očekuje u M izvedbi standardne petice, odnosno radit će se o 4,4-litrenom V8 motoru koji uz pomoć para turbopunjača razvija snagu od 507 KS, odnosno 373 kW, te najveći okretni moment od 700 Nm. Ovaj je pogonski sklop uparen sa ZF-ovim 8-stupanjskim Switch-Tronic sportskim automatskim mjenjačem.

Brojke govore kako suradnja spomenutih, motora i prijenosa, rezultira ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,7 sekundi i najvećom brzinom od 307 km/h. U isto vrijeme prosječna se potrošnja kreće oko 10,8 l/100 km.

Za veći užitak u vožnji i bolje vozne karakteristike alpinini su se stručnjaci poigrali i s ovjesom koji sada dolazi s kraćim ali aktivnijim oprugama te još ponekom doradom, a kupci će moći izabrati i elektronički podesivi ovjes s četiri moda rada Normal, Comfort, Sport i Sport+. Nadalje, B5 B-Turbo će biti opremljen i s 20 colnim lakometalnim naplatcima te gumama dimenzija 255/35 mm sprijeda i 285/30 mm straga.

Cijena još nije objavljena.

autosport.hr

autosport.hr

Autosport.hr elektronski je magazin o automobilima i automobilističkom sportu. Redakciju autosporta čini malena, ali uporna i neumorna skupina ljubitelja automobila i automobilizma. Možete ih susresti na automobilskim salonima, prezentacijama, ali i pored planinskih cestica na rally brzincima, naoružane laptopima i fotoaparatima, dobrom voljom i željom za promoviranjem automobila, automobilizma i tehničke kulture.

Oznake:

12.07.2010.