Audi A8 hibrid

Njemačka premium marka započinje sa serijskom proizvodnjom hibridnog modela A8 hybrid 2012. godine.

Njegov benzinski motor (2,0-litreni TFSI) i električni motor osiguravaju mu izlaznu snagu od 245 KS i okretni moment od 480 Nm. Audijevoj perjanici 2,0-litreni TFSI motor jamči izlaznu snagu od 211 KS i okretni moment od 350 Nm, dostupan između 1.500 i 4.200 okr/min. Motor s unutarnjim sagorijevanjem djeluje zajedno s električnim motorom koji razvija snagu od 54 KS i okretni moment od 210 Nm.

Izlazna snaga od 245 KS i okretni moment od 480 Nm jamče dobre performanse. Model Audi A8 hybrid postiže brzinu od 100 km/h za 7,7 sekundi, a maksimalna brzina koju razvija iznosi 235 km/h. Potrošnja goriva u EU ciklusu manja je od 6,4 litre na 100 km, a emisije CO2 manje su od 148 grama po km. Model Audi A8 hybrid može voziti brzinama do 100 km/h isključivo na električni pogon, a ima doseg do tri kilometra pri konstantnoj brzini od 60 km/h. Tako vozač može birati između tri načina rada: tu su još EV način rada, u kojem prioritet ima električni pogon i D način rada u kojem se učinkovito upravlja benzinskim i električnim motorom. S način rada i tiptronic namijenjeni su sportskoj vožnji. Ova hibridna limuzina ima pet radnih stanja: samo s TFSI motorom, samo na električan pogon ili hibridni način rada; obnavljanje energije i povećanje snage također su mogući. Na dva zaslona detaljno su prikazani načini rada.

Deset krakova aluminijskih naplataka – koji su promjera 18" u osnovnoj razini opreme i 19" u dodatnoj opremi – podsjeća na lopatice turbine. Karoseriju rese hibridne oznake, a srebrna boja Arctic ekskluzivna je boja karoserije dostupna za ovaj model. Metalik boja, trozonski klima uređaj s automatskim upravljanjem, LED prednja svjetla i BOSE sustav ozvučenja u serijskoj su opremi.jemačka premium marka započinje sa serijskom proizvodnjom hibridnog modela A8 hybrid 2012. godine. Njegov benzinski motor (2,0-litreni TFSI) i električni motor osiguravaju mu izlaznu snagu od 245 KS i okretni moment od 480 Nm. Audijevoj perjanici 2,0-litreni TFSI motor jamči izlaznu snagu od 211 KS i okretni moment od 350 Nm, dostupan između 1.500 i 4.200 okr/min. Motor s unutarnjim sagorijevanjem djeluje zajedno s električnim motorom koji razvija snagu od 54 KS i okretni moment od 210 NmLitij-ionska baterija, koja teži 36,7 kilograma, nalazi se u zaštićenom području u prtljažniku. Osigurava nazivnu energiju jakosti 1,3 kWh i do 40 kW snage. Koriste se dva načina za zračno hlađenje baterije, ovisno o potrebama: upuhivanjem zraka iz putničkog prostora putem ventilatora i preko zasebnog sustava hlađenja povezanog sa sustavom klima uređaja s automatskim upravljanjem. Tako se temperatura baterije održava u okviru vrijednosti potrebnih za optimalan rad u svim rasponima brzine. Vizualno se model Audi A8 hybrid razlikuje u nekoliko sitnih detalja.


.

autosport.hr

autosport.hr

Autosport.hr elektronski je magazin o automobilima i automobilističkom sportu. Redakciju autosporta čini malena, ali uporna i neumorna skupina ljubitelja automobila i automobilizma. Možete ih susresti na automobilskim salonima, prezentacijama, ali i pored planinskih cestica na rally brzincima, naoružane laptopima i fotoaparatima, dobrom voljom i željom za promoviranjem automobila, automobilizma i tehničke kulture.

29.08.2011.