50 nijansi Audija

Audi je automobil koji mogu voziti u visokim potpeticama - kaže Anastasia Steele, 22-godišnja djevojka glavnog lika u romanu i filmu, nakon što joj on daruje model A3 coupe. 

Kako je počela romansa između njemačkog proizvođača automobila i ove franšize

Koliko ste samo puta vidjeli neki poznati brand u filmu, a da toga još  ni dok čitate ovaj članak niste svjesni? Sublimirano oglašavanje zasniva se na uporabi suptilnih poruka i znakova koji se tako urezuju u pamćenje konzumenta. Naravno, da automobilska industrija nije propustila priliku da se ubaci u taj vlak.

Najsvježiji primjer takvog pristupa igri je mega hit ’50 nijansi sive’. Ako izuzmemo pojavljivanje popularne ’Bube’, Mercedesa SLK i Saaba, gotovo svi auti koje možemo vidjeti su Audiji.

Kako je počela romansa između njemačkog proizvođača automobila i ove franšize?

Da bi dobro objasnili tu vezu, a kasnije i samu vladavinu Audia kao neokrunjenog kralja Hollwooda, valja krenuti od samog početka. Već u istoimenoj knjizi ti automobili pojavljuju se jednako često kao i seks-igračke, kažu oni koji se podrobnije bave triviom. Ono što je posebno zanimljivo jeste kako primarni razlog uvrštavanja Audija nije bio financijski.

Iz marketinškog odjela njemačkog giganta tvrde kako niti centa nisu platili autorici, niti izdavačkoj kući. Čak su bili iznenađeni kada su vidjeli kakvu su besplatnu promociju dobili. Trideset milijuna prodanih primjeraka samo na engleskom jeziku i još milijun slika automobila koje su obožavateljice objavljivale na društvenim mrežama čini se kao vlažni san za svakog marketinškog stručnjaka.

Autorica trilogije E.L. James ne vozi Audi, niti kako tvrdi gaji neke posebne simpatije prema toj  marki, već ima Mini Morrisa. 

No, nije li ovaj događaj jednostavno rezultat onoga na čemu u Audiju sistematski rade dulji niz godina?

Ostatak članka možete pročitati u našem tiskanom izdanju koje je u prodaji od 02. svibnja.

auti.hr

auti.hr

AUTONET je, kao prvi magazin ove vrste pokrenut u Hrvatskoj, započeo s radom 9. travnja 1999. Od samih početaka, postavili smo ciljeve koje smatramo nužnima za kvalitetan rad u okvirima ovog medija: brojnost čitateljske publike, brzina donošenja informacija i obujam objavljenih sadržaja naši su glavni aduti. Uz to, AUTONET neprekidno proširuje svoju ponudu obogaćivanjem sadržaja i proširivanjem tema koje donosi.

 

15.05.2015.