Stigao je: Ovo je novi Golf 8, najvažniji auto 2019. godine

Na prvi pogled nije se mnogo promijenio, no Volkswagen Golf "osmica" je ispod karoserije revolucionaran. Unutrašnjost je potpuno digitalizirana, a auto može i komunicirati s drugim autima u blizini.

Konačno je stigao najočekivaniji auto godine, osma generacija Golfa, najprodavanijeg europskog automobila u povijesti. Koliko on znači za Volkswagen, ali i europsko tržište govore ove brojke. Do danas je prodano nevjerojatnih 35 milijuna Golfova, a samo prošle godine, unatoč padu popularnosti kompakta svojeg vlasnika je u Europi našlo 445 tisuća Golfova.

Unutrašnjost ima mnogo manje tipki nego do sada i potpuno je digitalizirana. Naime nema više dijela s komandama za klima uređaj, ispod zaslona su tek tipke za mijenjati temperaturu, a sve ostalo se regulira pomoću dodirnog zaslona koji u osnovi ima 8,25 inča. On pak izgleda kao da s digitalnim instrumentima čini jednu cjelinu, iako je zapravo potpuno odvojen od njih.

I dio između sjedala "očišćen" je od tipki. Tu su sada samo tipka za pokretanje auta, komande parkirne kočnice i ručica mjenjača. Iako ovo ručica treba uzeti uvjetno kada je u pitanju verzija s automatskim mjenjačem gdje ručica više izgleda kao neki joystick. Golf će biti prvi auto kompaktne klase sa serijskim digitalnim instrumentima, dakle nekih jeftinijih verzija s ručnim komandama klime i analognim instrumentima neće biti.

Poboljšano je i sve vezano uz vožnju. Svi pogoni sada su osjetno štedljiviji, a Golf troši do 17 posto manje od prethodnika. Čak pet motora su hibridni. Benzinci snage 110, 130 i 150 KS imaju 48 V mild-hybrid sustav kojeg vozač neće niti primijetiti u vožnji, a tu su i dva plug in hibrida snage 204 KS i 245 KS (za model GTE). Kada se ponuda motora kompletira Golf će se nuditi u rasponu snage 90 do 300 KS, osnovni motor bit će trocilindrični benzinac s 90 i 110 KS (verzija bez mild hybrid sustava), a dizelaši će se nuditi sa 115 i 150 KS.

Golf donosi i mnogo drugih novosti. Tehnologija Car2X omogućava komunikaciju s ostalim vozilima u krugu 800 metara i tako upozoravanje na opasnosti u prometu. Golf je tako prvi auto koji koristi ovu tehnologiju. Novi Gof nudit će i Head-Up zaslon, IQ.Drive tehnologiju poluautonomne vožnje do 210 km/h, a u ponudi će biti i LED Matrix svjetla. Inteligentna funkcija auta je i spremanje osobnih postavki u cloud kako bi ih automatski mogli prenijeti u drugi Golf (vrlo korisno za tvrtke).

Ostatak članka pročitajte na: linku

 

 

25.10.2019.