Škoda službeno predstavila Rapid Spaceback

Nakon nekoliko teasera i špijunskih fotografija Škoda je napokon i službeno predstavila karavansku izvedbu modela Rapid pod oznakom Spaceback.

Spaceback svoj međuosovinski razmak (2602 mm) i prednji kraj dijeli s limuzinskim modelom, a razlike počinju nakon polovice vozila s modificiranim C i D nosačima krova i novim stražnjim krajem. Tu je i novi treći bočni prozor, a opcijski se može naručiti panoramskim krovom. Iznad stražnjeg prozora primjetan je krovni spojler koji dje sportsku notu Sportbacku, a opcijski produljeni i tamni stražnji prozor se proteže od krova do ispod gornje linije stražnjih svjetala.

Ukupna duljina Sportbacka je smanjena za 180 mm (skraćen stražnji prevjes) i sada iznosi 4483 mm, no ponuda prostora unutar putničke kabine nije mijenjana. Kada je riječ o praktičnosti recimo i kako će ovaj karavan ponuditi zapreminu prtljažnika od 415 l (zbog skraćenog prevjesa smanjena s 550 l), odnosno 1380 l (smanjena s 1490 l) s preklopljenom stražnjom klupom.

Škoda Rapid Spaceback će na europskim tržištima biti dostupna s četiri benzinska i dva dieselska motora čija će se snaga kretati u rasponu između 55 kW, odnosno 75 KS, i 90 kW, odnosno 122 KS. Drugim riječima, radi se o ponudi motora iz limuzinske izvedbe. Najekonomičniji izbor će predstavljati GreenLine izvedba pokretana 1,6-litrenim TDI motorom snage 66 kW, odnosno 90 KS. Naime, ova će verzija imati prosječnu potrošnju od 3,8 l/100 km i prosječnu emisiju ugljičnog dioksida od 99 g/km.

Škoda Rapid Spaceback će, kada je riječ o sigurnosnoj opremi, standardno biti opremljen s prednjim i bočnim zračnim jastucima te zračnim zavjesama, ABS-om i ESP-om, dok će se u opcijskoj opremi nalaziti ksenonska svjetla, svjetla za maglu s funkcijsom osvjetljavanja zavoja, sustav nadzora pritiska u gumama te hill hold sustav.

Ovaj će model premijerno nastupiti u rujnu na frankfurtskom auto salonu, a prve isporuke su zakazane za listopad.

autonet.hr

autonet.hr

Autonet.hr je prvi automobiliski web-magazin pokrenut u Hrvatskoj. Brojnost čitateljske publike, brzina donošenja informacija i obujam objavljenih sadržaja naši su glavni aduti. Uz to, AUTONET neprekidno proširuje svoju ponudu obogaćivanjem sadržaja i proširivanjem tema koje donosi.

17.07.2013.