Obnovljen Audi Q5

Njemačka premium marka obnovila je svoj SUV srednje klase koji je sada atraktivniji, efikasniji i više sportski – uz mnoga nova rješenja u području dizajna, sustava informacija i zabave, šasije i motora.

Audi pušta u prodaju unaprjeđeni model Q5 s opcijom odabira pet motora: tri TDI i dva TFSI motora. Svi motori kombiniraju direktno ubrizgavanje goriva s prednabijanjem, a start-stop sustav je standardni dio opreme svih izvedbi. Iako većina motora ima bolje značajke, njihova potrošnja goriva je smanjena do 15 posto.

Najefikasniji motor u seriji modela Q5 je 2.0 TDI; Audi ga nudi u dvije izvedbe. U izvedbi sa 143 KS i 320 Nm okretnog momenta, ovaj četvero-cilindrični motor u kombinaciji s ručnim mjenjačem i prednjim pogonom ima prosječnu potrošnju goriva od 5,3 l/100 km i ekvivalentnu CO2 emisiju od 139 grama po km. Q5 sa 177 KS i 380 Nm okretnog momenta (sa S tronic i quattro pogonom) ima potrošnju goriva od 6,0 l/100 km, dok izvedba 3.0 TDI isporučuje snagu od 245 KS i 580 Nm.

Benzinski motori također uključuju naprednu tehnologiju. U ponudi TFSI motora se ističe novi dvolitreni, četvero-cilindrični motor snage 225 KS i 350 Nm okretnog momenta. Njegova potrošnja goriva (s ručnim mjenjačem) je 7,6 litara na 100 km. Još više snage isporučuje novi 3.0 TFSI trolitreni V6 motor s kompresorom, koji zamjenjuje 3,2 litreni motor. Ovaj motor isporučuje 272 KS i 400 Nm okretnog momenta. Quattro stalni pogon na sve kotače je standardni dio opreme uz sve osim ulaznog dizelaša koji ima pogon na prednje kotače.

Ujedno, Q5 je prošao i lakši kozmetički tretman. Unutrašnji dizajn prednjih svjetala je promijenjen; LED dnevna pozicijska svjetla opcijskih xenon plus prednjih svjetala su oblikovana kao zaobljene trake koje okružuju prednja svjetla, dok su vodoravne linije prednjeg kraja sada jače istaknute. U ponudi je 15 boja, uključujući četiri nove. Kao opciju, Audi može isporučiti S line vanjski paket ili pak terenski stilski paket.

Audi Q5

Kao velika novina izdvaja se Q5 hybrid quattro – prvi Audijev komercijalni hibrid koji ujedinjuje snagu V6 motora s ekonomičnosti jednog četvero-cilindraša. Glavni pogon je osiguran preko 2.0 TFSI motora sa 211 KS i 350 Nm momenta, kao i električkog motora, maksimalne snage 54 KS i maksimalnog okretnog momenta od 210 Nm. Zajedno, ova dva pogonska sklopa mogu kratko povećati ukupnu snagu sustava na 245 KS i okretni moment na 480 Nm.

Audi Q5 hybrid quattro ubrzava do 100 km/h za 7,1 sekundu i postiže maksimalnu brzinu od 225 km/h. U čisto električkom načinu rada može prijeći do tri kilometra pri konstantnoj brzini od 60 km/h. U ovom načinu rada, maksimalna brzina je 100 km/h, dok je kombinirana potrošnja goriva samo 6,9 litara na 100 km.

tportal.hr

tportal.hr

tportal.hr - vijesti i teme iz Hrvatske i svijeta. Vijesti iz svih područja kao i najbrojniji web servisi.

Oznake:

26.04.2012.