Nova Mazda2 spremna za europsku premijeru

Promišljena, udobna i samouvjerena, potpuno nova Mazda2 stiže u Europu, gdje bi njena bogata oprema i ostale značajke koje izazivaju konvencije trebali protresti B-segment

Mazdin gradski automobil nove generacije imat će svoju europsku medijsku premijeru na ekskluzivnoj prezentaciji, uz prve probne vožnje, u Mazda Spaceu u Barceloni, počevši od 3. studenog. Subkompakt s peterim vratima bit će također zvijezda nekoliko nadolazećih nacionalnih auto-salona tijekom jeseni i zime.

Potpuno nova Mazda2 kombinira cjelokupnu paletu SKYACTIV tehnologije sa zadivljujućim 'KODO – duša pokreta' dizajnom, na sličan način kao i koncept Mazda Hazumi prikazan u Ženevi u ožujku ove godine. Također, dolazi s genijalno intuitivnim konceptom unutrašnjosti po prvi puta viđenim kod aktualne Mazde3, uključujući i Active Driving Display – prvi head-up display u ovoj klasi – uz sučelje čovjek-stroj posebno prilagođeno kabini vozila B-segmenta. Sa sustavom MZD Connect, potpuno nova Mazda2 također je jedan od prvih automobila u svojoj klasi koji omogućava vozaču i putnicima da budu povezani u potpunoj sigurnosti, poštujući zahtjeve mnogih današnjih kupaca. Sama kabina je istovremeno iznenađujuće prostrana i udobna, posebno za vozača, ali i po prostoru za noge straga koji je među najizdašnijima u klasi.

Pod prednjim poklopcem nalazi se neki od četiri raspoloživa motora, uključujući SKYACTIV-D 1.5, potpuno novi čisti dizelski motor s niskim omjerom kompresije, koji razvija 77 kW/105 KS i najveći okretni moment od 220 Nm, a pritom u prosjeku troši i svega 3,4 l/100 km uz CO2 emisiju od 89 g/km*. Potpuno nova Mazda2 nudit će se i s benzinskim motorom obujma 1,5 litara u tri varijante, koje razvijaju između 55 kW/75 KS i 85 kW/115 KS. Njihova prosječna potrošnja je u rasponu 4,5 – 4,9 l/100 km, a emisija CO2 105 – 115 g/km*. Snaga se na prednje kotače prenosi putem SKYACTIV-MT ručnih mjenjača sa 5 i 6 stupnjeva prijenosa ili putem 6-stupanjskog SKYACTIV-DRIVE automatika. U svim slučajevima riječ je o novorazvijenim, kompaktnim i laganim verzijama dokazanih mjenjača iz Mazdinih vozila nove generacije.

Potpuno novi subkompakt dobiva također i SKYACTIV podvozje, a s njim i opće cijenjenu linearnu sportsku upravljivost poput svojih većih rođaka, koja donosi Mazdi svojstven Jinba Ittai osjećaj sjedinjenosti s automobilom. Optimizirano za proporcije Mazde2, podvozje pruža upečatljivo glatku odzivnost zajedno sa značajno poboljšanom udobnošću i uvjerljivom stabilnošću, neuobičajenim za automobil ove klase.

Nova Mazda2 je uistinu iznimno bogato opremljena u smislu najnaprednijih tehnologija. U klasi najopsežniji skup sustava za povećanje aktivne sigurnosti i-ACTIVSENSE uključuje i sustav nadzora mrtvih kuteva BSM (Blind Spot Monitoring). Raspoloživ po prvi puta u nekoj Mazdi u Europi, BSM nadzire mrtve kutove iza i pored vozila, čak i pri vožnji unazad. I premda masa praznog vozila kreće od samo 970 kg, Mazdin najnoviji model pruža također i iznimno visoku razinu pasivne sigurnosti. Među ostalim to može zahvaliti inovativnoj arhitekturi SKYACTIV karoserije, koja sadrži znatno veće količine laganog čelika visoke i ultra-visoke čvrstoće nego karoserija aktualne Mazde2.

Mazda se ovaj put odlučila na nekonvencionalni pristup i kada je riječ o predstavljanju novog modela europskom tržištu, pa umjesto da se koncentrira na glavne međunarodne sajmove automobila, kompanija će novi subkompakt predstaviti na brojnim regionalnim eventima. Na primjer, prije medijskog predstavljanja u Mazda Spaceu, Mazdinom europskom promocijskom središtu, nova Mazda2 bit će prikazana na međunarodnom filmskom festivalu u Rimu između 16. i 25. listopada u MAXXI muzeju umjetnosti 21. stoljeća. Pojavit će se još i na tri dolazeća auto salona u Zurichu (5-9 studenog), Beču (14-18 siječnja) i Briselu (15-25 siječnja), prije nego što početkom sljedeće godine krene u prodaju.

Oznake:

21.10.2014.