CXPERIENCE CONCEPT

Citroën CXPERIENCE CONCEPT dokaz je sposobnosti Marke da svoje obećanje „Be Different, Feel Good” ostvari i u segmentu velikih limuzina. Svojom jedinstvenom siluetom, taj novi koncept ruši ustaljena pravila i utjelovljuje prednosti programa „Citroën Advanced Comfort®”. 

Citroën će javnosti predstaviti konceptni automobil CXPERIENCE CONCEPT na nadolazećem Pariškom salonu automobila. Dvovolumenskom limuzinom duljine 4,85 m, Citroën ističe svoje ambicije u segmentu luksuznih automobila te ispunjava svoje obećanje „Be Different, Feel Good” u tom segmentu. Vrhunski novi dizajn karoserije, namijenjen kupcima diljem svijeta, novi je korak unaprijed i obilježava novu ofenzivu u strategiji Marke.

Ovo najnovije ostvarenje, osmišljeno na temelju znanja i umijeća te povijesti Marke, odlikuje se općom udobnošću po kojoj su vozila Citroën poznata. CXPERIENCE CONCEPT najnoviji je proizvod programa „Citroën Advanced Comfort®”, osmišljen da putnicima pruži zadovoljstvo i udobnost. Program je u skladu s dizajnom, tehničkim i tehnološkim razvojem novih modela Marke te odražava želje kupaca koje se stalno mijenjaju i primjenjuje se u svim fazama procesa dizajna. 

 Svojim jedinstvenim i prepoznatljivim linijama, konceptni automobil CXPERIENCE predstavlja novi pogled na pravila dizajna luksuznih limuzina, segmenta koji je blizak Marki i njezinoj povijesti. Riječ je o aerodinamičnom konceptnom automobilu iz čijeg se dizajna vidi pozornost posvećena svakom detalju. Linije i vizualna obilježja jedinstveno su obilježje marke Citroën te se stoga lako prepoznaju i pamte.

CXPERIENCE CONCEPT osmišljen je u Dizajnerskom centru u Vélizyju i predstavlja novi estetski identitet Marke. Vanjski izgled tog inovativnog vozila nadahnut je naprednom tehnologijom, a kabina namještajem i putovanjima.

Konceptni automobil CXPERIENCE prepoznatljiv je već na prvi pogled. Dvovolumenski dizajn i domišljato konstruirana stražnja vrata ovješena straga ostavljaju dojam vozila koje se sprema na skok. Odvažne linije odražavaju snagu, a raskošne obline i glatki oblici ističu njegov jedinstven dizajn.

Impozantnim proporcijama (4,85 m duljine, 2 m širine), niskim krovom (1,37 m visine) i kratkim prevjesima (3 m međuosovinskog razmaka), konceptni automobil CXPERIENCE spaja dostojanstven stav s fluidnim linijama. Biserna zelena boja karoserije Mizuiro moderna je, opuštena i profinjena. Dodatno ističe luksuzan izgled ovog konceptnog automobila s velikim 22-inčnim peterokrakim naplatcima.

Prednji dio ovog konceptnog automobila krase čiste linije, uz jedinstveni svjetlosni potpis kao novu interpretaciju svjetala na dvije razine, koja su prepoznatljiv dio identiteta marke Citroën. Među ostalim atributima konceptnog automobila CXPERIENCE CONCEPT ističu se zaobljen prednji kraj i posebna prednja maska. Kromirani „chevroni“, koji se protežu prema svjetlima, ističu širinu vozila. Pogled posebno privlače dnevna svjetla u obliku slova V koja automobilu daju napredan tehnološki izgled. Njih čine letvice široke 3 mm, između kojih su elegantno smješteni pokazivači smjera. U donjem je dijelu svjetlosni potpis upotpunjen trima zakretnim LED svjetlima sa svake strane. Aktivni usisnici zraka ugrađeni su u prednje odbojnike kako bi se povećala njihova učinkovitost. Na obje strane usisnika nalaze se pomična krilca koja se mogu otvarati i zatvarati. Ona poboljšavaju aerodinamička svojstva automobila i olakšavaju upravljanje.

Upečatljiv dojam ostavlja i stražnji dio automobila sa snažno izbačenim blatobranima i konkavnim stražnjim prozorom te pomičnim spojlerom na samom kraju za bolju aerodinamiku također. Trodimenzionalna stražnja svjetla izvedena u laserskoj tehnologiji također su u obliku slova V. Pokazivači smjera, smješteni u sredini, ispod tanke kromirane letvice reflektirajućeg sjaja, automobilu CXPERIENCE CONCEPT daju jedinstven izgled tehnološki naprednog automobila. Svjetla su smještena u crnom tehnološkom bloku čije linije prate profil prtljažnika, čime ističu širinu ove velike limuzine. Chevroni na stražnjem kraju ovog konceptnog automobila obojeni su crnim lakom, kao i na ostalim novijim modelima Marke.

Među brojnim karakterističnim elementima dizajna koji konceptnom automobilu CXPERIENCE osiguravaju jedinstvenu osobnost ističu se stražnja vrata ovješena straga koja se protežu do samog vrha krova i otvaraju do kuta od 90 stupnjeva (u ravnini s kotačima), što olakšava ulazak. Vrata pružaju odličan pogled na prostranu luksuznu unutrašnjost. Udobnost je u prvom planu i poziva na putovanje.

Nadahnuta svijetom arhitekture, uređenja interijera i pokućstva, unutrašnjost automobila CXPERIENCE CONCEPT odlikuje se čistim, suvremenim linijama. Izrađena je od vrhunskih materijala limun žute boje, koja se povezuje sa svježinom i optimizmom.

 Na lebdećoj armaturnoj ploči vodoravnog dizajna ističe se upravljač s jednim krakom, koji podsjeća na povijest Marke. Armaturna ploča trodimenzionalnog je izgleda zahvaljujući cjevastom profilu koji se u jednom komadu proteže od desnih do lijevih stražnjih vrata. To naglašava dojam prostranosti, lakoće i obujma. Žuti tonovi unutrašnjosti ističu jedinstven vizualni sklad između prostora za vozača i za putnike.

Posebna je pozornost posvećena dizajnu sjedala presvučenih podstavljenom žutom mrežastom tkaninom. Poleđine naslona izrađene su od drva oraha elegantne svijetle nijanse, poput armaturne ploče. Obloge vrata udubljene su te su izrađene od materijala vrhunske kvalitete. Morski zelena tkanina s geometrijskim uzorkom u skladu je s bojom karoserije i u kontrastu s unutarnjim ozračjem. Ravni pjenasti pod izrađen je po mjeri. Presvučen je tamnom, teksturiranom kožom nepravilnog uzorka. Na obje strane nalaze se široki kromirani pragovi koji ističu pomno odabrane boje i materijale. 

01.09.2016.