Toyota na sajmu u Ženevi - TOYOTA HILUX

Još jači, snažniji i sposobniji nego ikad prije, no posve novi Hilux itekako ostaje vjeran svojim korijenima. Također predstavlja početak nove ere za Toyotina pick-up vozila, s većom razinom stila, udobnosti, sigurnosti i korištenjem naprednih tehnologija kako bi zadovoljio i one najzahtjevnije kupce.

TOYOTA HILUX

Nova era za pick-up vozilo, ali i dalje iskonski Hilux

Premijerno predstavljen sada već zaista daleke 1968. godine, a godinu dana kasnije i na europskom tržištu, legendarni Hilux je do danas zadržao dominantan status među pick-up vozilima.

Uvijek prvi izbor na spomen teških terenskih vozila, Hilux je kumulativno prodan u više od 16 milijuna primjeraka. Samo u Europi je više od 34.000 primjeraka tijekom 2015. godine pronašlo svoje vlasnike, čime na Hilux otpada respektabilnih 23,1% udjela tržišta te je najprodavaniji automobil u segmentu.

Prepoznat po svojoj kvaliteti, pouzdanosti i trajnosti, nezaustavljivi Hilux i dalje impresionira svojim mogućnostima – poput osvajanja Sjevernog pola, islandskih vulkana ili Antarktike, kao i osvajanja podijskih mjesta na Dakar reliju.

Dostupan u izvedbama Single Cab, Extra Cab s četiri sjedala i Double Cab s pet sjedala, nova osma generacija Hiluxa bazirana je na njegovoj legendarnoj reputaciji, terenskim mogućnostima i trajnošću. Sada je navedeno samo podignuto na još višu razinu kako bi se privukli novi poslovni korisnici. Pojačane su mogućnosti vuče prikolice, terenske sposobnosti, kruća šasija i općenito jača struktura karoserije.

U isto vrijeme, novi Hilux jasno odgovara na rastuće zahtjeve kupaca, u pogledu modernijeg dizajna, veće razine udobnosti i korištenja napredne sigurnosne tehnologije – čime je ujedno znatno ugodniji u svakodnevnoj vožnji.

Pri 5.335 mm dužine, 1.855 mm širine i 1.815 mm visine, novi Hilux je 75 mm duži, 20 mm širi i 45 mm niži u odnosu na prethodnika. Prepoznatljiva izdržljivost i krutost svih prethodnih generacija sada je kombinirana s novim razinama sofisticirane opreme i napredne tehnologije, upravo čime Hilux postavlja nove smjernice u daljnjem razvoju pick-up vozila.

Moderna i upadljiva kabina

Uz posve 'keyless' pristup i pokretanje motora sa stilski dizajniranim elektroničkim ključem, posve novi Hilux u kabini predstavlja oazu izdržljivosti i funkcionalnosti kakva se traži od bilo kojeg radnog SUV vozila, s do sada neviđenim razinama rafiniranosti, opreme i ugođaja tijekom vožnje.

Naglasak je postavljen na čistu i nenametljivu središnju konzolu koja je izvedena u Premium kvaliteti, ali ujedno izdržljiva kako i priliči iskonskom radnom automobilu. Središnja konzola također unosi novi dizajn ventilacijskih otvora za zrak.

Premium dojam se ne umanjuje niti u jednom milimetru kabine. Štoviše, dojam boravka u kabini postaje još bolji zahvaljujući ujednačenim vizualnim detaljima i metalnim ukrasima na središnjoj konzoli te ostalim površinama. Dodatno ugođaju u kabini pridonosi u konzistentno plavičasto osvjetljenje kabine i instrumenata.

Novi 2.4 D-4D motor

Nova Toyota Hilux dostupna je s posve novim 2,4 D-4D dizelskim motorom. Opremljen start/stop funkcijom, motor kombinira znatno poboljšanu isporuku momenta u niskom i srednjem rasponu okretaja s vodećom u klasi potrošnjom goriva.

Novi dizelski motor sa 16 ventila donosi turbopunjač s varijabilnom geometrijom i međuhladnjakom. Iz 2.393 ccm obujma motora dobiva se 110 kW/150 KS pri 3.400 o/min, te maksimalni okretni moment od 400 Nm u rasponu između 1.600 i 2.000 okretaja.

Izvedbe Hiluxa s pogonom na stražnjoj osovini su uparene sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok modeli s pogonom na četiri kotača nude izbor između spomenutog ručnog i 6-stupanjskog automatskog mjenjača. Oba mjenjača su znatno unaprijeđena po pitanju izdržljivosti, pouzdanosti i performansi pri niskim brzinama, a ujedno nude tiši rad, uglađenije promjene stupnjeva prijenosa i maksimalno iskorištavaju potencijal motora.

Sve izvedbe postižu maksimalnu brzinu od 170 km/h, dok je ubrzanje do 100 km/h izvršeno kroz 12,8 sekundi (automatski mjenjač), odnosno 13,2 sekunde (ručni mjenjač).

Potrošnja goriva na novom motoru također je smanjenja za 9%, čime u praksi 2,4-litreni dizelaš omogućuje prosječnu potrošnju d 7,1 l/100 km, uz emisije CO2 od 187 g/km.

Dinamičnost u vožnji i terenske sposobnosti

Posve novi Hilux donosi još kruću šasiju, a time nudi povećanje torzijske krutosti za čak 20%. Tako savršeno kombinira izvanrednu krutost čak i u najtežim terenskim uvjetima – s poboljšanom upravljivošću i većim razinama udobnosti.

Jake i vrlo izdržljive lisnate opruge i dvostruki amortizeri na stražnjem ovjesu prošli su kroz znatne dorade i sada omogućuju daleko ugodniju vožnju u svim uvjetima – bilo na cesti ili teškim terenima.

Novi Hilux također omogućuje izbor vrste pogona u svakom trenutku, kao i mogućnosti blokade prednjeg i stražnjeg diferencijala s ograničenim proklizavanjem. U kombinaciji s većom krutošću i poboljšanom isporukom momenta, Hilux sada može potegnuti i do 3,2 tone vučne mase.

Napredna sigurnosna tehnologija

Kao i ostali novi modeli Toyote, Hilux također nije izuzetak te u svijet radnih pick-up vozila unosi naprednu sigurnosnu tehnologiju. Vašu sigurnosti u svim uvjetima osigurava Sustav automatskog kočenja kod opasnosti od sudara, Sustav upozorenja prilikom napuštanja prometne trake, Sustav prepoznavanja prometnih znakova i Sustav automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala.

02.03.2016.