Rekordni tržišni udio za Mazdu u siječnju 2014.

• 4,86% među putničkim vozilima (101 registracija) najviši je Mazdin mjesečni tržišni udio u Hrvatskoj u posljednjih 10 godina i jedan od najviših u svijetu

• Nakon dugo vremena Mazda se kao marka ponovno nalazi među 'Top 10' u Hrvatskoj, a najprodavaniji model u siječnju 2014. je Mazda3 sa 45 registracija

Dok hrvatsko tržište osobnih vozila u siječnju 2014. pokazuje tek blage znakove oporavka u odnosu na siječanj 2013. (+14,7%), Mazda bilježi značajan rast uz više nego dvostruko veći broj registracija nego u istom razdoblju prošle godine (101 prema 48) i gotovo dva puta veći tržišni udio (4,86% prema 2,65%). Ovaj udio od gotovo 5 posto najviši je Mazdin mjesečni udio u Hrvatskoj u posljednjih 10 godina i jedan od najviših u svijetu uopće. Iako su mjesečni rezultati u broju registriranih vozila u 2008. prije krize bili znatno veći, Mazda na hrvatskom tržištu nije do sada bilježila ovako visoke udjele, a rezultat je tim vredniji ako se uzme u obzir da je Mazdin prosječni tržišni udio u Europi tek nešto viši od 1 posto.

Velik uspjeh je i plasman među 10 najprodavanih marki u Hrvatskoj – društvu u kojem se Mazda do sada nalazila samo iznimno. Očekivano, za Mazdin rekordni tržišni udio najzaslužnija je nova Mazda3, koja je sa 45 registracija u siječnju najprodavaniji Mazdin model i nastavlja zamah s kraja prošle godine. Nakon dugo vremena i jedan se Mazdin model našao među 20 najprodavanijih u Hrvatskoj – naravno, opet Mazda3 – koja je siječanj 2014. zaključila kao 12. najprodavaniji model u Hrvatskoj, a dobro kotira i u najzastupljenijem C-segmentu u kojem trenutno drži 7. poziciju.

Nastavak povećane potražnje za Mazdom3 stvara Mazdinoj europskoj organizaciji 'slatke muke', jer praktički se na svakom tržištu traži 'auto više'. Tako će kupac u Hrvatskoj koji danas naruči novu Mazdu3, izuzmemo li još nekoliko uvjetno slobodnih vozila na zalihama Mazdinih ovlaštenih partnera, svoj automobil moći preuzeti tek u kolovozu, dok će kupci u Češkoj morati čekati sve do studenog. Preraspodjelom unutar Mazdine europske mreže, nastojat će se maksimalno skratiti rokove isporuke, no potražnja idalje nadmašuje raspoložive količine za ovu godinu.

Nakon što je dohvatila sva finala za izbor automobila godine, nova Mazda3 napokon se ovjenčala i jednom titulom pobjednika. Stručni žiri Hrvatske automobilske udruge izabrao je Mazdu3 za Auto godine i dodijelio joj Zlatni kotač, s time da je Mazda3 od istog žirija osvojila i Zlatnu plaketu za najbolji model C-segmenta.

07.02.2014.