Rast hrvatskog tržišta osobnih automobila

Po preliminarnim podacima agencije Jato u Hrvatskoj je tijekom prošle (2014.) godine prodano 33.328 novih automobila ili ukupno 5431 automobil više nego godinu dana ranije (2013.).

U postocima porast iznosi 19,47%, što je lijepa brojka, a bila bi još ljepša da u njoj nisu sudjelovala razna ministarstva i državne institucije. U prošloj godini prodano je 5201 lako gospodarsko vozilo ili 93 manje nego u 2013. Zbroj osobnih i lakih gospodarskih vozila daje ukupni rezultat za 2014., a on iznosi 38.529 vozila ili 5338 više nego u 2013. godini.

Pet najprodavanijih marki su Volkswagen (5297 komada), Opel (3715 komada), Škoda (3257 komada), Peugeot (2225 komada) i Renault (2121 komad).

Analiza agencije Promocija Plus, pak, otkriva nešto drukčije rezultate. Po tim su rezultatima u Hrvatskoj u 2014. godini prodana 33.962 nova osobna automobila, dok je u prethodnoj godini (2013.) kupce pronašlo 27.802 vozila. Promocija Plus tvrdi kako su tri najprodavanije marke Volkswagen (5472), Opel (3761) i Škoda (3315). U prosincu 2014. u Hrvatskoj su prodana 1733 nova osobna automobila - najpopularniji i to uvjerljivo bio je Ford Focus (219 komada) ispred Volkswagenovog dvojca Polo (111) i Golf (73).

autosport.hr

autosport.hr

Autosport.hr elektronski je magazin o automobilima i automobilističkom sportu. Redakciju autosporta čini malena, ali uporna i neumorna skupina ljubitelja automobila i automobilizma. Možete ih susresti na automobilskim salonima, prezentacijama, ali i pored planinskih cestica na rally brzincima, naoružane laptopima i fotoaparatima, dobrom voljom i željom za promoviranjem automobila, automobilizma i tehničke kulture.

06.01.2015.