ORYX Taxi prestaje s radom

Iz grupe ORYX dobili smo obavijest da njihova Taxi služba prestaje s radom počevši od 29. ožujka te da datum ponovnog početka rada nije poznat.

Dobili smo i sljedeće priopćenje koje prenosimo u cijelosti:

U razvoj taksi djelatnosti ORYX Grupa uložila je više od 40 milijuna kuna. Kako bi ispoštovali sve zakonske norme i propise, ORYX Taxi je zaposlio po 3 vozača za svako vozilo te time svim zaposlenicima omogućio normalan smjenski rad. Svi noćni sati, sati praznicima i blagdanima te eventualni prekovremeni sati obračunati su i uredno isplaćeni pri svakom obračunu plaća, a sve plaće u potpunosti i na vrijeme isplaćene svim djelatnicima.

Svi zaposleni vozači posjedovali su sve potrebne kvalifikacije za obavljanje posla, od statusa profesionalnog odnosno kvalificiranog vozača do posebnog ispita za autotaksi vozača što je utvrdio i inspektorat u svojoj redovnoj kontroli. U samom poslovanju nije zabilježen niti jedan incident koji bi uključivao nekog od vozača ORYX-a i nekoga iz konkurentskih tvrtki. Prema svima smo se odnosili s jednakim poštovanjem i uvažavanjem kao kolege.

Za potrebe poslovanja nabavili smo 120 potpuno novih vozila vrhunske kvalitete za garanciju maksimalne udobnosti i sigurnosti putnika, a ujedno i ekološki prihvatljivih sa iznimno niskom emisijom štetnih plinova od samo 119g/km. Za svih 120 vozila posjedovali smo nužne licence za obavljanje taksi djelatnosti u Gradu Zagrebu.

Opremu za taksi poslovanje kupili smo od vodećeg proizvođača hardware-a kako bi podržala mnoge novosti posebno u području plaćanja usluga. Tako smo u ORYX-u od samog početka prvi omogućili korisnicima plaćanje svim kreditnim i debitnim karticama u svim vozilima, ali i prvi koji smo uveli sustav lojalnosti koji je nagrađivao nositelje ORYX Taxi kartice sa dodatnih 12% popusta te ORYX Taxi bonove koji su imali za cilj učiniti taxi prijevoz dostupan svima. Uz to, ORYX Taxi uključio se u MultiPlusCard sustav nudeći svojim korisnicima i dodatne uštede.

Prvi smo uveli prijevoz osoba u invalidskim kolicima, omogućili kvalitetan i siguran prijevoz male djece u dječjim sjedalicama te prijevoz kućnih ljubimaca. ORYX Taxi je ujedno prvi i jedini na tržištu razvio aplikaciju za pametne telefone za besplatnu narudžbu taksi usluge, a uz to bio i jedini koji nije zarađivao na telefonskim pozivima svojih korisnika kako bi im izišao u susret te omogućio što povoljniju narudžbu usluge koja se mogla naručiti i potpuno besplatno putem interneta.

Tržišna utakmica se u poslovnom svijetu vodi kvalitetom usluge, sigurnošću putnika, korektnom cijenom, a sve u okviru zakonskih normi. Fer tržišnu utakmicu zasigurno ne predstavljaju neplaćeni prekovremeni sati zaposlenicima, neizdavanje računa, rad sa vozilima bez valjanih licenci za rad na području Grada Zagreba, rad sa nekvalificiranim vozačima i formiranje cijena na tim osnovama.

U takvim okolnostima da bi opstao, ORYX Taxi morao bi nabaviti rabljena vozila vrijednosti manje od 70.000 kuna. Uz to, umjesto 3 vozača morali bismo imati samo 2 vozača po vozilu i organizirati svakodnevni rad u smjenama u trajanju od po 12 sati prisiljavajući zaposlenike da rade u prosjeku 300 sati mjesečno, a istovremeno im ne isplaćivati prekovremene sate te naknade za rad noću, nedjeljom i blagdanima. No poslovati na takav način ORYX Grupa ne zna i ne želi. Ne možemo pristati na takvu visoku razinu nesigurnosti za korisnike usluga kao i ostalih sudionika u prometu niti na izrabljivanje vlastitih djelatnika, a za vlastiti dobitak. To se najstrože protivi korporativnoj kulturi svih sektora Grupe kao i samih zakona Republike Hrvatske.

Prema poslovnom planu, u prvih 5 godina nije planirana dobit u okviru taksi djelatnosti, no očekivalo se da će poslovanje omogućiti pokrivanje troškova hladnog pogona što nažalost u trenutnim tržišnim okolnostima nije moguće.

Dok se situacija na tržištu ne promijeni, mi u ORYX-u donijeli smo odluku o privremenom povlačenju iz navedene djelatnosti počevši od 29. ožujka 2012. Svjesni smo da to znači i gubitak licenci za obavljanje taksi djelatnosti u Zagrebu, no odlučimo li se u budućnosti ponovno pokrenuti istu, čekat ćemo trenutak kada će biti omogućeno natjecanje za dobivanje novih.

ORYX Grupa nastavlja dalje sa svojim uspješnim radom u ostalim djelatnostima kroz koje je već ove godine stvorila brojna nova radna mjesta, a u idućih 3 mjeseca stvorit će ih još 20.

Uprava ORYX Grupa d.o.o.



autonet.hr

autonet.hr

Autonet.hr je prvi automobiliski web-magazin pokrenut u Hrvatskoj. Brojnost čitateljske publike, brzina donošenja informacija i obujam objavljenih sadržaja naši su glavni aduti. Uz to, AUTONET neprekidno proširuje svoju ponudu obogaćivanjem sadržaja i proširivanjem tema koje donosi.

Oznake:

29.03.2012.