Opel Corsa je HR auto 2015!

Na svečanosti održanoj u prostorima Hrvatskog novinarskog društva u Zagrebu, Zbor automobilskih novinara HND dodijelio je nagrade u izboru za Nacionalni automobil 2015. godine.

HR auto, jedini izbor novinarskih stručnjaka u Hrvatskoj, ove je godine održan 21. puta, a na široj se listi našao 31 automobil. Riječ je o novim modelima automobila koji su se na našem tržištu pojavili tijekom 2014, ili će se pojaviti u prvom kvartalu 2015. godine.

Nakon što je 21. listopada proglašena šira lista kandidata ovogodišnjeg izbora, članovi Zbora automobilskih novinara HND odabrali su šest finalista čiji je popis objavljen 3. studenog. Posljednji test uslijedio je 26. studenog kada je na poligonu Oryx centra za sigurnu vožnju u Zagrebu održan testni dan ovogodišnjeg izbora.

Konačno, Hrvatski novinarski žiri Zbora automobilskih novinara Hrvatskog novinarskog društva svojim je glasovima odlučio o pobjedniku ovogodišnjeg izbora.

Rezultati izbora za HR auto 2015. prema broju osvojenih bodova:

1. Opel Corsa (98) - Zlatni volan
2. Citroën C4 Cactus (77) - Srebrni volan
3. Nissan Qashqai (59) - Brončani volan
4. Renault Twingo (55)
5. Mercedes-Benz C klasa (41)
6. Hyundai i10 (30)

Uz navedeno, u okviru ovogodišnjeg izbora dodijeljeno je i 14 posebnih priznanja u raznim kategorijama.

Dobitnici posebnih priznanja izbora za HR auto 2015. su:

Crossover / SUV / 4X4: Jeep Renegade
Dizajn: Citroën C4 Cactus
Ekologija: Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
Gradski automobil: Škoda Fabia
Lako gospodarsko vozilo: Renault Trafic / Opel Vivaro
Najatraktivniji coupe: Mercedes-Benz AMG GT
Najatraktivniji kabriolet / CC / roadster: Audi TT Roadster
Najpovoljnija kupnja: Hyundai i10
Najprodavaniji model: Škoda Octavia
Obiteljski automobil: BMW serija 2 Active Tourer
Poslovna limuzina: Volkswagen Passat
Promocija / nastup / PR: Neven Novak (Opel Southeast Europe)
Sigurnost: Volvo Vision 2020
Tehničke inovacije: Mjenjač ZF 9HP

autonet.hr

autonet.hr

Autonet.hr je prvi automobiliski web-magazin pokrenut u Hrvatskoj. Brojnost čitateljske publike, brzina donošenja informacija i obujam objavljenih sadržaja naši su glavni aduti. Uz to, AUTONET neprekidno proširuje svoju ponudu obogaćivanjem sadržaja i proširivanjem tema koje donosi.

11.12.2014.
fotofgrafija: autonet.hr