Oglas sa ili bez cijene?

Anketa objavljena na našoj stranici, u kojoj je sudjelovalo 502 korisnika, pokazuje da njih 66% koji namjeravaju kupiti automobil samo pregledavaju oglase s cijenom.

Rezultati najbolje pokazuju koiko je važno navesti cijenu u oglasu i time privući puno veći broj zainteresiranih kupaca.

Također, posljednje istraživanje agencije Media Puls (lipanj/2009.) koje je obuhvaćalo kategorije nekretnina, automobila, plovila i tehnike, pokazuje da čak 75% korisnika preferira oglase s izraženim cijenama. Vaši potencijalni kupci će prvo kontaktirati oglašivače koji su naveli cijenu, a tek ako među tim oglasima ne nađu ono što traže – pogledat će oglase bez cijene.

Sva dosadašnja ispitivanja pokazuju da o cijeni, slikama, detaljnom opisu i ostalim parametrima ovisi učinkovitost vašeg oglasa i efikasnost same prodaje. Zato, ne dopustite da vas drugi preteknu i da svakim danom gubite veliki dio potencijalnih kupaca – postavite kvalitetan oglas sa cijenom. Dobar oglas omogućit će vam puno veći odaziv korisnika i prodaju u rekordnom roku.

Ne čekajte, predajte oglas kako biste pokrili najveći dio tržišta rabljenih vozila!

auti.hr

auti.hr

AUTONET je, kao prvi magazin ove vrste pokrenut u Hrvatskoj, započeo s radom 9. travnja 1999. Od samih početaka, postavili smo ciljeve koje smatramo nužnima za kvalitetan rad u okvirima ovog medija: brojnost čitateljske publike, brzina donošenja informacija i obujam objavljenih sadržaja naši su glavni aduti. Uz to, AUTONET neprekidno proširuje svoju ponudu obogaćivanjem sadržaja i proširivanjem tema koje donosi.

 

18.09.2009.