Izvrsni prodajni rezultati za Mazdu u Hrvatskoj

Mazda je u srpnju zabilježila najveći broj mjesečnih registracija u Hrvatskoj ove godine, čime je ostvarila najbolji mjesečni rezultat još od 2009. godine. 

S ukupno 125 registriranih vozila u srpnju, Mazda je među osobnim automobilima ostvarila mjesečni tržišni udio viši od četiri posto.

Glavni razlog Mazdinog uzleta je normalizacija isporuka Mazde3, no i činjenica da Mazda6 i Mazda CX-5 i dalje imaju dobar tempo prodaje te čvrsto drže pozicije u svojim segmentima. Mazda3 dosegla je u srpnju visoko 4. mjesto u C-segmentu uz 5,7 posto udjela. Mazda6 – idalje bez značajnog udjela u flotama – drži 4. mjesto u D-segmentu, ostvarivši u srpnju gotovo 10 posto udjela, dok CX-5 drži 5. poziciju među srednje velikim SUV-ovima s više od 6 posto udjela u segmentu. Zanimljivo je da je čak i Mazda2, praktički na kraju svojeg tržišnog vijeka, gotovo ušesterostručila svoju prodaju u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Gledano po županijama posebno treba istaknuti Brodsko-Posavsku u kojoj je Mazda u srpnju marka broj jedan s čak 20% udjela, a svi njeni modeli prvi su u svojim segmentima. Vrijedno je spomenuti i Mazdino 2. mjesto u Istarskoj županiji u srpnju s 9,3 posto udjela i Mazdom6 na prvom mjestu u D-segmentu, zatim visoko 2. mjesto Mazde3 u C-segmentu u Zagrebu te 3. mjesto istog modela u Splitsko-Dalmatinskoj županiji.

S postojećim trendom ugovaranja i planiranim isporukama, potpuno je izvjesno da će Mazda u Hrvatskoj već s krajem kolovoza prebaciti ukupni prošlogodišnji rezultat od 670 registriranih vozila, a vrlo vjerojatno do kraja kalendarske godine – prvi puta nakon 2010. – premašiti brojku od 1.000 registracija godišnje.

21.08.2014.