Concept_S dolazi na Zagreb Auto Show

Nakon svjetske premijere na ženevskom auto salonu, Rimac Concept_S biti će premijerno prikazan i hrvatskoj publici.

Rimac Automobili ove će godine na Zagreb Auto Showu izložiti perjanicu tehnologije kojom raspolažu i proizvode koje izvoze diljem Svijeta. Zvijezda njihovog izložbenog prostora na Zagrebačkom Velesajmu od 5. do 10. travnja biti će Rimac Concept_S, hiper sportski automobil kojim su osvojili ženevski salon početkom ožujka.

Tvrtka Rimac Automobili polako se etablira u svjetskog lidera na području tehnologije električne mobilnosti. Od pogonskih i baterijskih sustava preko infotainmenta sve do izrade karoserijskih dijelova i dijelova ovjesa. Rimac Automobili ušli su u sam vrh po pitanju kvalitete i dizajna, dok tehnologijom na mnogim područjima prednjače pred svjetskim konkurentima.
 
Concept_S najbolji je pokazatelj tehnologije kojom raspolažu. Potpuno električni hiper sportski automobil raspolaže s četiri električna motora, po jedan za svaki kotač, ukupne snage 1384 KS i 1800 Nm. Sustavom pogona upravlja Rimac All Wheel Torque Vectoring_S sustav koji raspoređuje moment po svakom kotaču. R-AWTV_S sustav kontrolira moment 100 puta u sekundi i na taj način omogućuje iskorištavanje maksimalne količine prijanjanja svakog kotača. To omogućuje Conceptu_S da do 100 km/h ubrza za svega 2,5 sekundi i nastavi ubrzavati do krajnje brzine od 365 km/h.

Kao što je i premijerni alias u Ženevi sugerirao, „Zli Brat blizanac“ nastao je na osnovi Rimac Concept_Onea, prvog svjetskog potpuno električnog hiper sportskog automobila. Concept_S je dodatno u genetski kod dobio iskustvo s Pikes Peaka, najpoznatije brdske utrke na svijetu gdje su prošle godine Rimac Automobili nastupili zajedno s ekipom Monster Sporta. Nobuhiro Monster Tajima je s potpuno električnim trkaćim automobilom koji je nastao u Svetoj Nedelji pokorio konkurente u bolidima s unutarnjim sagorijevanjem. Bio je to najteži test tehnologije Rimac Automobila i ujedno dokaz kvalitete.

Ekstremna aerodinamika, smanjena masa (za 50 kg) i gume visokih performansi (Pirelli P Zero Trofeo R) omogućili su i ekstremniji postav R-AWTV_S sustava. Uz to Concept_S je dobio trkaća sjedala, trkaće pojaseve, pojednostavljeni infotainment sustav i Alcantarom presvučen interijer kako bi se fokus vozača usmjerio na vozački užitak i maksimalne performanse.
 
„Iako je naš fokus usmjeren prema stranim partnerima i vanjskom tržištu, drago nam je da domaćoj publici možemo pokazati barem dio onoga što radimo. Zagreb Auto Show zadnji put je održan 2008. godine i vjerujemo da su ljubitelji automobila željni ovakvog događanja. Na Velesajmu ćemo uz Rimac Concept_S pokazati i Greyp G12S, bicikl koji prodajemo na pet kontinenata i koji je do sada prihvatilo nekoliko svjetskih policijskih službi za službeno vozilo, te tehnologiju koju proizvodimo za brojne strane partnere.“ Rekao je Mate Rimac, osnivač i direktor tvrtke Rimac Automobili.
 
Posjetitelji Zagreb Auto Showa tako će imati priliku vidjeti iznimno rijedak automobil. Naime, dok će Rimac Concept_One biti proizveden u osam primjeraka, Rimac Concept_S će biti proizveden u svega dva komada.

Tehnički podaci:
Rimac Concept_S
 
Performanse
Maksimalna snaga: 1384 KS (1018 kW)
Maksimalni moment: 1800 Nm od 0 do 6500 rpm
Ubrzanje: 0-100 km/h 2,5 sekundi
Zaustavni put: 31.5m (100-0 km/h)
Maksimalno bočno ubrzanje: 1.7 g
Punjenje: 22 kW punjač 8 sati, DC-Combo brzo punjenje (do 120kW) do 80% 45 min
Odnos mase i snage: 768 ks/T
 
Dimenzije
Masa: 1800 kg
Dužina: 4187 mm
Širina: 1842 mm
Visina: 1070 mm
Gume sprijeda: Pirelli P Zero Trofeo R 245/35 R20,
Gume straga: Pirelli P Zero Trofeo R 295/30R 20
Raspored mase: 42% sprijeda, 58% straga
 
Baterijski paket
Napon: 650V nominalni
Kapacitet: 82 kWh
Rimac Automobili Battery and Thermal Management Systems
 
Karoserija
Cr-Mo cijevna osnova s dijelovima od aluminijske legure i karbonskog kompozita
Karoserijski paneli od karbonskog kompozita
Dvostruka podesiva A ramena sprijeda i straga, pushrod sustav opterećenja amortizera
Hidraulički podesiva visina ovjesa
 
Pogonski sustav
Sprijeda: Rimac Automobili D-PM-OC-500 – dva asinkrona elektro motora, hlađena uljem, zajedničke vršne snage 500 kW pri 12.000 okretaja/min, efikasnosti do 97%
Straga: Rimac Automobili D-PM-OC-600 – dva asinkrona elektro motora, hlađena uljem, zajedničke vršne snage 600 kW pri 12.000 okretaja/min, efikasnosti do 97%
Hlađenje rotora i statora izmjenjivačem topline ulje/voda.
Glodano aluminijsko kućište
 
Upravljački sustav
Elektro-hidraulički servo sustav letve volana.
 
Kočnice
Servo potpomognut hidraulički sustav i sustav regenerativnog kočenja
Sprijeda: ventilirani karbon-keramički diskovi promjera 390x36mm, šestero klipne čeljusti
Straga: ventilirani karbon-keramički diskovi promjera 380x36mm, četvero klipne čeljusti
Regenerativno kočenje: do 400 kW, podesiv sustav
 
Sustavi sigurnosti
ABS
Torque Vectoring sa funkcijom aktivne stabilnosti vozila
Sigurnosni sustav prekida napajanja u slučaju sudara
Višestruka kontrola ECU sustava


30.03.2016.