Zašto BMW trese?

Posjedujem BMW 316 i iz 2002. godine, snage 85 kW, s prijeđenih 108.000 km. Problem je u prednjem ovjesu. Kad automobil prelazi preko neravnina, čuje se lupkanje u kotačima, u lijevom malo više nego u desnom. Drukčiji su zvukovi kad stoji na suncu nego kad je malo hladnije vrijeme. Do sada su zamijenjeni lijeva i desna vilica, silent blokovi, štangice tabilizatora i krajnici, a stavljene su i nove gume. Svi su dijelovi originalni, kupljeni u BMW-ovu servisu u Grazu. Automobil se i dalje isto ponaša. Pokušali smo staviti i novu originalnu letvu upravljača, ali i dalje isto. Prije se upravljač jako tresao na 130 km/h, tek kad su zamijenjeni silent blokovi, to je nestalo, ali se pojavljuje opet na 160 km/h, auto se ponaša kao da će poletjeti, a i čuje se da se tresu kotači. Pokušali smo staviti rabljene amortizere istog modela automobila, ali ništa se nije promijenilo. Nikako da se riješi to lupkanje kad se prelazi preko neravnina. Ima li to veze s vožnjom preko 160 km/h jer se tada sve počinje tresti? Nismo još pokušali zamijeniti gume stabilizatora, one dvije koje su pričvršćene za podvozje – ne znam je li to u pitanju ili je možda problem u ležaju. Prije petnaestak tisuća kilometara zamijenjeni su diskovi i pločice, nisu ugrađeni originalni, već oni proizvođača Jurid. Auto je inače oko 10 mjeseci lagano vožen po grabama svaki dan oko 500 m zbog raskopane ceste. Na autu su gume Lassa Bridgestone dimenzija 195/65 R 15, također kupljene u BMW-ovu servisu u Grazu. Molim vas mišljenje i hvala unaprijed!
Niste promijenili ono što je najvažnije u takvoj situaciji – ležajeve prednjih kotača, a trebalo bi provjeriti i stanje naplataka jer su možda ekscentrični. Dakle, nakon izmjene ležajeva treba sve temeljito izbalansirati. Zbog toga biste trebali otići u servis koji ima mogućnost balansiranja kotača u sklopu.
27.10.2009.