VW Passat trese prilikom paljenja

Imam Passata 3C 1.9 tdi, proizvedenog u 9. mjesecu 2008. godine, dakle iz zadnje serije tog vozila u koje je ugrađivan navedeni motor. Vozilo je prešlo 205.000km s tim da je motor nakon izmjene prešao oko 60.000km. Obzirom na zadnje zahlađenje počelo mi se javljati da vozilo na hladnom startu upali odmah (na prvi ili drugi okretaj), ali da nakon toga trese par sekundi tako da se to osjeti u kabini, a ima i grublji zvuk koji nestane nakon par minuta vožnje. Inače mu u gradskoj vožnji treba oko 10min da postigne radnu temparaturu. Čitao sam o tome na forumima, gdje se spominju grijači, zamašnjak, dizne, pa vas molim za savjet. Također, napominjem da se i u ljetnom periodu znaju dešavati lagani trzaji vozila u leru na koji su se žalili i drugi vlasnici istog vozila (doduše sa motorom 2.0 cr tdi 110 ks). Inače vozilo ide jako dobro, skoro da i ne troši ulje, ubrzava bez ikakvih problema, ide do maksimalne brzine, a na potrošnju od oko 6 litara se ne mogu požaliti, osim činjenice da se na području od 1600-2100 okretaja i prilikom laganog dodavanja gasa čuje lagani huk, koji prilikom jačeg dodavanja gasa prestaje.

Svaki dizelaš prilikom prvog paljenja hladnijih dana imaju bučne i nemirne početke rada. Što se tiče trzanja motora i lupkanja u njemu kad je u leru, moguće je da je razlog tome dvomaseni zamašnjak. Svakako se dobro raspitajte i kod majstora od povjerenja zahtijevajte potvrdu takvog kvara i garanciju da je točno taj problem jer sam popravak se kreće u rasponu od nekoliko tisuća kuna. Takav zahvat nemojte raditi na savjet majstora sa "šanka" i provjerite ima li mehaničar koji obavlja taj zahvat sav potreban alat za centriranje dvomasenog zamašnjaka, kuplung seta.

16.12.2014.
fotografija: Wikipedia