Trzanje Peugeota 206 1.4 HDi

Već sam vam se obraćao s ovim pitanjem, pa vas molim žuran odgovor. Prvo sam se obratio s pitanjem o blagim trzajima mog Peugeota 206 1.4 HDi (2004. g., 125.000 km). Nakon toga kvar se pogoršao, pa se počela paliti lampica dijagnostike motora, uz što bi katkad slijedilo gašenje motora. U ovlaštenom servisu Peugeot Kuželka u Rijeci, nakon osam radnih dana (ukupno 11), dijagnosticiran je kvar na kompjutoru motora koji košta 6800 kn. Provjerom u ovlaštenom Bosch servisu Bolješić u Lovranu eliminiran je kvar na brizgaljkama, što je bila prva sumnja. Osim dijagnostike, napravljeno je nekakvo privremeno improvizirano rješenje, kako mi je inženjer iz servisa objasnio, prelotavanjem kontakata u kompjutoru, što zasad (auto sam podigao sa servisa 10. rujna) rezultira time da se lampica ne pali, ali su prisutni oni trzaji u vožnji, sada češće nego prije. Budući da mi je novi kompjutor prevelik trošak, zanima me što mi možete savjetovati u vezi s mojim problemom, ima li drugog rješenja?
S obzirom na prijeđene kilometre i činjenicu da nije riječ o trajnom motoru (rizik dotrajalosti), preporučljivo je izmjeriti tlakove kompresije, koji bi trebali na svim cilindrima biti najmanje 27 bara. Međutim, premošćivanjem kontakata na upravljačkoj elektronici nećete riješiti problem i to je zasigurno pogrešan pristup. Vjerojatno će trebati mijenjati upravljački elektronički sklop.
28.12.2010.