Topla Vectra teško pali

Već 7 godina imam Opel Vectru 2.0i CDX (drugi vlasnik sam, Vectra je 1994. godište), ima oko 168.000 km. U zadnje vrijeme (2-3 godine) kad je relativno toplo vani (17-25 stupnjeva C) auto teško pali („anlasujem“ 5-10 sekundi) . Probao sam „anlasovati“ 1 sek, pa onda iz drugog puta upali „na prvi zub“. Kad je vani hladnije (ispod 10 stupnjeva) pali malo bolje. Također se guši, odnosno, teško prima gas, bez obzira na vanjsku temperaturu u prvih 3-5 minuta vožnje, dok se motor ne zagrije. Inače je auto vožen oko 70% po gradu, na relativno kratkim relacijama (Osijek je mali grad, a ja stanujem blizu centra), ali nikad se nije divljalo s njim (i bivši vlasnik je bio umjeren vozač). Dva mehaničara koji mi uvijek popravljaju auto kaže da se zbog toge ne trebam zabrinjavati. Jesu li u pravu? Hvala na pomoći.
Kao i u prethodnom slučaju, savjetujemo vam da izmjerite u cilindrima, kako biste utvrdili opće stanje (istrošenost motora). Tlakovi u cilindrima trebaju biti ravnomjerni i ne manji od 9 bara. Ako je motor u lošem stanju, tada prije dovođenja tlakova na dobru razinu, ništa drugo neće koristiti. S obzirom da kvaliteta paljenja ovisi o temperaturi motora, najprije treba provjeriti senzor temperature motora. Potom provjerite tlak u sustavu ubrizgavanja, koji treba biti 3,5 bara kad se da kontakt, odnosno 3 bara kad motor radi u leru (tlak je niži zbog podtlaka u cilindrima). Potrebno je provjeriti i kvalitetu iskre, te će svakako koristiti izmjena svjećica. Na kraju provjerite i elektromotorni ventil za podešavanje rada u praznom hodu i potenciometar leptira snage.
30.12.2008.