Topao Opel Kadett ne pali

Imam Opel Kadett, serije E, popularno “jaje”, motor 1.3 i, godište 1989., prešao 142 tisuće km. Moj problem je što motor počne podrhtavati kad dođe na radnu temperaturu, tako da ako iole prebrzo dodam gas, motor se ugasi, a onda se onako topao ne da upaliti - vergla k’o lud, ali od paljenja ništa! Sutradan ponovno uredno upali i opet nakon par km počne podrhtavati, te se gasi kad treba krenuti npr. na semaforu. Promijenio sam dihtung ispod zračnog filtra na, mislim da se veli usisnom kolektoru, jer je bio sav “spigan”. Problem je i dalje tu. Je li “otišao” ECU (koji se u Kadettu nalazi u putničkoj kabini, kod nogu suvozača), jer mi nakon obilnih kiša i vožnje poslije kiše tepih pred suvozačkim mjestom bude mokar (negdje prodire voda) ili, pak, moram mijenjati cijeli razvodnik paljenja?
Imate Kadetta od 20 godina, koji je nešto lošije kvalitete od onih iz 70-ih. Vjerojatno je u pitanju veće istrošenje motora, kod kojeg je sve u pitanju. Kao prvi korak, izmjerite tlakove kompresije i tlak goriva. Ako su tlakovi u cilindrima manji od 9 bara tada je nužan temeljit popravak. Tlak goriva u leru ne smije biti niži od 3 bara. U svakom slučaju, otiđite kod majstora koji zna napraviti generalni popravak na Opelu, a potražite i rabljeni motor u dobrom stanju.
16.07.2009.