Škoda Favorit trokira

Imam Škodu Favorit iz 1991. Kad je ujutro upalim, neki put radi na tri cilindra, a kad se zagrije, kad je pod opterećenjem na malim okretajima, počne trokirati. Nova je elektronika kod bobine, novi silikonski kablovi, svjećice, razvodna kapa, rasplinjač je čišćen, ventili podešeni, pregledana vakuum pumpa, pumpa benzina. Jedino je ostao razvodnik paljenja...
  • Trebate izmijeniti i rotor razvodnika paljenja, a svakako očistite spremnik goriva jer je beskorisno čistiti rasplinjač, ako je spremnik goriva prljav i ima vode u njemu. S obzirom na simptome koje navodite i starost automobila, najvjerojatnije se radi o općem istrošenju motora, te jedan cilindar nema dovoljnu kompresiju. To se najviše manifestira kad je motor hladan, a budući da trokira i kod zagrijanog motora u praznom hodu, očito se radi o većem istrošenju. Savjetujemo vam mjerenje kompresije. Ako su tlakovi niži od 9,5 bara i neravnomjerni, nužan je ozbiljniji popravak automobila (polugeneralka ili generalka). U tom slučaju parcijalni popravci nisu preporučljivi, a često su i beskorisni.
21.04.2008.