Servisirajte servouređaj volana

Na Golfu III 1.8 škripi klinasti remen. Kad okrenem volan u punu lijevu ili u punu desnu stranu, u vožnji ili skretanju je sve u redu. Primijetio sam da kad smotam volan do kraja, stane pumpa serva i remen proklizuje. O čemu se radi?
Trebate odmah servisirati servouređaj. Sastoji se od hidrauličke pumpe s povratnim ventilom te hidrauličkog upravljačkog mehanizma. Glavni su mu dijelovi: zupčasta letva, tijelo letve, hidraulička komora, te zupčanik volana s glavom za distribuciju. Potreban protok fluida ostvaruje se hidrauličkom pumpom s povratnim ventilom, koju remenom pokreće koljenasto vratilo. Uzrok je najčešće neredovita izmjena hidrauličkog ulja, kojeg treba izmijeniti najkasnije nakon tri godine. S vremenom se u njemu nakupe vlaga, nečistoće i metalna strugotina, koja uništava hidraulički mehanizam. Kad nastanu problemi uz ulje se mijenjaju set brtvila, ležajevi i podloške, na hidrauličkoj pumpi provjeravaju ispravnost tijela i rotora, a mijenjaju ležajevi, semerinzi, čahure nosača i brtvila.
23.04.2009.