Problemi sa zamašnjakom Passata 2.0 TDI

Imam Volkswagen Passat 2.0 TDI iz 2005. sa 125.000 km i automatskim DSG mjenjačem. U servisu su mi rekli da mi je zamašnjak pri kraju i da ga moram hitno mijenjati. Zanima me je li to njima mana ili je dotrajao zbog mogućnosti da su lažni kilometri u pitanju?

Zamašnjak podijeljene mase (to je precizniji tehnički termin) osjetljiv je sklop mnogih novih dizelaša i on preuzima ulogu 'žrtvenog janjca' za prigušenje vibracija, koju su nekada imali nosači motora. Oni više ne odlaze, ali sada odlazi zamašnjak. Najčešće dolazi do pucanja oprugica koje spajaju dva dijela zamašnjaka, a popravak u pravilu nije moguć. Ako vam je serviser rekao da ga hitno treba izmijeniti, to svakako napravite, jer su povećane vibracije štetne za motor. Je li kilometraža vraćena, trebali ste se zapitati prije nego ste kupili automobil. To se posredno može otkriti temeljitim pregledom, uz mjerenje kompresije, a sad, što je, tu je.

21.11.2012.