Problemi s Passatom 2.5 TDI V6

Iskoristit ću Vašu ljubaznost i stručnost kako biste mi odgovorili na pitanja o VW Passatu 2.5 TDI V6. Automobil je iz 2003. i prešao je 177.000 km, uz redovite servise koji se mogu pratiti od dana kupnje u Njemačkoj. Nedavno sam promijenio pumpu za vodu jer je popustila pa je promijenjeno i sve remenje, od zupčastih do staznih, kao i svi zatezači i valjci te termostat. Majstor mi je na kraju rekao da se pri duljem radu u praznom hodu ili kad se motor jače zagrije katkad čuje bregasta na lijevoj glavi motora. Kaže da situacija nije dramatična, ali da bi mogao otkazati motor. Zatim sam još “utješen” kako je to boljka V6 motora i da je to sada kilometraža na kojoj dolazi do istrošenosti. Zatim mi je rečeno da tim motorima često otkazuju pumpe visokog pritiska, koje se ne mogu popraviti i onda je to vrlo velik trošak. Uglavnom, rečeno mi je da su to loši motori koji nemaju dulji vijek trajanja. Možete zamisliti kako se osjećam, budući da još tri godine moram otplaćivati taj automobil i ne mogu ga prodati. Molim Vas za stručno mišljenje i savjet što i kako učiniti.
Nažalost, majstor Vam je dobro rekao da motor 2.5 TDI V6 nije bio najbolje konstrukcije te ga je Volkswagen napustio s dolaskom aktualne generacije Passata (B6). Probleme ima s radijalnom razvodnom visokotlačnom pumpom, koja je osjetljiva na nekvalitetno gorivo, i bregastim vratilima, zbog kašnjenja u uspostavi tlaka ulja na vrhu motora. Savjetujemo Vam da ne odgađate popravak bregastih vratila, premda nije jeftin (ako uz ležajeve treba izmijeniti i bregasta vratila). Kad ga dovedete u red, mogao bi Vam još neko vrijeme služiti. Odluka je delikatna, prodati ga ili popraviti. Nećete pogriješiti ako ga se riješite, ali budućem vlasniku ne biste smjeli zatajiti njegove mane.
15.04.2010.