Problemi s dotrajalim Peugeotom 406 na plin

Prije pola godine kupio sam Peugeot 406 1.8 16V iz 1996., koji ima ugrađenu plinsku instalaciju Landi Renzo plin. Otkad sam ga kupio, promijenio sam ulje, filtere, remenja, pumpu vode, svjećice i bobinu. Problem se javlja pri paljenju i pri ubrzavanju. Pri paljenu, ako dodam gas, auto se uguši i ako ne pustim gas dođe do točke gdje bi se ugasio. To se zimi malo poboljšalo, jer se pali automatski čok, pa su smetnje manje. Što se tiče vožnje, auto na momente izgubi skroz snagu i trzne, a događa se i da gubi snagu iznad 3000 okretaja. Sve ovo što sam opisao, događa se i na plinu i na benzinu. Mijenjao sam i senzor na motoru, ali nije bilo do njega.

Kao i u prethodnom slučaju, trebate najprije izmjeriti tlakove kompresije, koji trebaju biti ravnomjerni i ne niži od 9 bara. Ako je došlo do propuštanja u bilo kojem od cilindara (može se očekivati istrošenje na dva ili tri cilindra) to će trebati sanirati. Radi se o modelu u 17. godini 'života', a budući da ima plinsku instalaciju, podjednako je vjerojatno istrošenje cilindara i pregaranje ventila (tada u pravilu dolazi i do istrošenja sjedišta ventila). Da je prije riječ o istrošenju motora, a ne o plinskoj instalaciji, ukazuje činjenica da motor ima slične probleme i u vožnji na plin i na benzin. Premda niste naveli kilometražu, najvjerojatnije je problem u padu tlaka kompresije u jednom ili više cilindara, a u tom slučaju bit će potreban ozbiljniji zahvat na motoru.

20.12.2012.