Problemi s brtvom glave u Feliciji

Pitanje koje bih vam postavio odnosi se na model Felicijinog motora koji je iz prve serije, dakle s karburatorom i razvodnikom paljenja. Je li to potpuno isti motor koji je Škoda ugrađivala u Favorita, ili se po čemu razlikuju? Proteklih godina sam imao dosta problema s brtvom na glavi motora i nakon četvrtog brušenja glave sam odlučio promijeniti motor. Tražio sam Felicijin jer sam čuo da je u nju ugrađivana poboljšana verzija identičnog motora, koja više nije imala probleme s brtvom i glavom. Kupio sam i ugradio, navodno Felicijin motor, ali po čemu bih mogao znati da je to baš ono što sam tražio? Vidim da je samo pumpa od goriva drugačija od pumpe koja je bila na starom Favoritovom motoru, a to bi mogao biti i trik onoga tko je prodavao. Postoji li još nešto po čemu se može prepoznati razlika, možda brojevi na glavi, ili bloku, po kojima se može odrediti, barem godina proizvodnje, ili nešto što bi mi razjasnilo o kojem je modelu riječ? S poštovanjem, Branimir Kovačević
  • Motor koji se od sredine 80-ih ugrađivao u Škodu Feliciju i Forman imao je problema s brtvom glave, koja nije bila dovoljno otporna na rashladne tekućine nove generacije. To je izmijenjeno u motoru koji se ugrađivao u Feliciju, i ako ste ga ugradili ne biste trebali imati nikakvih problema. U osnovi se radi o potpuno istim motorima, trajnim i izdržljivim, a razlike su jedino u pumpi goriva i pojedinim priključcima.

Oznake:

20.10.2008.