Polo se gasi i teško pali

Imam VW Polo Variant 1.6 (75 KS), 1998. godište, s prijeđenih 92.000 km. Problem se manifestira na način da auto stane u vožnji (okretaji padnu na 0) i nemoguće ga je upaliti 10 do 15 m inuta, nakon toga auto upali. Jednostavno nema pravila kada bi se to moglo ponovno dogoditi (nakon 2, 5 ili 20 dana). Na 88.000 km napravljena je generalka i mijenjan je katalizator (problem gašenja je otprije), tako da na automobil (dok ide) doista nemam primjedbi. Neposredno prije nego što se ugasi (10-15 s), nekoliko puta trzne (kazaljka okretomjera počne poskakivati) te se uz malo sreće stignem maknuti s ceste. Nakon što se ugasi i stane, auto normalno «vergla» (struje ima - radio radi). Nekoliko se puta dogodilo da je, nakon što se auto ugasio u vožnji, kad bih dao kontakt kazaljka okretomjera poskakivala između 2000 i 6000 o/min (auto je bio ugašen, samo na kontaktu). Relej pumpe goriva je zamijenjen. Auto dok je na testeru (a ondje je proveo dosta vremena i, naravno, sve to vrijeme radio savršeno) ne detektira ništa. Ako je problem sa strujom, a nije otkriven, da nije možda slučaj da sam procesor gubi napajanje? Senzor radilice? Budući da živim u Rijeci, auto je prvo bio odvezen u ovlašteni servis zastupnika Car Moto (ništa nije dijagnosticirano). Iznenadno
Iznenadno gašenje motora može biti zbog struje ili goriva. Najprije na osciloskopu provjerite ispravnost lambda- sonde. Napon treba varirati od 0,1 do 0,9 V. Velika je vjerojatnost kvara u središnjem upravljačkom modulu (procesoru), a on se, nažalost, ne popravlja, nego treba ugraditi novi. Zamijenili ste relej pumpe goriva, a jeste li zamijenili i samu pumpu? Ako niste, obvezno je izmijenite. No, prije svega trebali biste promijeniti majstora, odnosno servisera, jer je nelogično da je motor na 88.000 km imao generalku i nelogično je da ponovno imate probleme.
07.12.2009.