Passat 1.9 tdi zanosi

Prije mjesec dana kupio sam Passat 1.9 tdi, 96kW, iz 2002. godine, prešao je 250.000km. Kad sam ga isprobavao, malo je tresao i zanosio, a vlasnik mi je rekao da samo treba balansirati gume, da je sve u redu, da nije nikad udaren i sl., a kako se poznajemo nisam provjeravao, jer je bilo i po preporuci. Kad sam balansirao gume, odmah sam i centrirao trap koji se izgleda nije mogao bolje centrirati jer imam problem sa zanošenjem auta u desnu stranu. Kad u mjestu skroz lagano krećem odmah se i volan lagano pomiče (trza) u desno. On mi je skidao gume i skinuo i očistio "spojke" koje idu put letve volana da mu bude lakše centrirati i sve sredio. Serviser mi je rekao da ne vidi na limariji da je bilo većih udaraca, ali da je najvjerojatnije bio udren, jer vidi da je bojan. Možda ne puno, ali i da malo dosta utječe. Možete li mi reći do čega je to, što bi trebalo promijeniti i koliko to otprilike košta.
Može li se centriranjem to nekako neutralizirati?

Balansiranje guma ne utječe na to što auto vuče u stranu, dok nejednaka istrošenost ili različiti tlakovi u gumamam utječu. Kako spominjete trzanje volana na malim brzinama, trebalo bi provjeriti ovjes (ako je bio razbijan i nakon toga su izmijenjeni dijelovi, ne bi trebalo biti drugih problema), krajnike, spone, letvu volana, ramena. Vozila s tolikom kilometražom mogu imati ozbiljnih problema na tim dijelovima te to može koštati i do nekoliko tisuća kuna. Svakako odite do još kojeg mehaničara radi pregleda vozila i postavljanja točne dijagnoze (ozbiljan servis može postaviti dijagnozu i iza nje stajati).

I jedan savjet. Kažu da se čovjek dva puta veseli kad posjeduje auto: prvi put kad ga je kupio, a drugi put kad ga je uspio prodati. Nikad ne vjerujte prodavaču auta, radije otiđite do servisa na pregled. Većina servisa vam tu uslugu neće niti naplatit, a bolje ćete znati što kupujete.

23.01.2014.