Octavia radi nemirno

Imam Octaviju 1.6 i 74 kW, 1999. g. Kad je auto hladan, pali i radi k'o grom. Ali, kad se pali s ugrijanim motorom počinju problemi. Upali tek iz tre}eg, ~etvrtog puta, uz obvezno dodavanje gasa. Nakon što upali, obrtomjer počne divljat. U leru, naravno. Ponekad miruje na 2000-2500 okretaja, a ponekad varira od 1500-3000 okretaja. Nakon cca. 5 minuta sve se smiri i bude u redu, ali ako vozim po gradu (stani/kreni), traje i dulje. Također, pri zakretanju upravljača na mjestu, okretaji padaju. Ponekad se vozilo i ugasi. U ovlaštenom servisu su spojili dijagnostiku, uredno naplatili i rekli da je sve u redu. Na savjet prijatelja skinuo sam "klapnu" (elektromagnetni regulator protoka zraka) na usisnoj cijevi i temeljito je očistio. Nije pomoglo. Sad mi neki kažu da će mijenjanje klapne riješit problem. No, ona košta oko 500 eura. Preskup rizik, s obzirom da nitko nije definirao kvar. Vučem ovaj problem skoro godinu dana i bit ću vam zahvalan "do groba" ako mi pomognete. S poštovanjem, Franjo J.
  • Problem je očito u elektromotornom ventilu za podešavanje rada u praznom hodu, kojeg treba temeljito provjeriti i po potrebi izmijeniti potenciometar koji je zadužan za podešavanje količine goriva kad je zaklopka potpuno zatvorena. Problem može biti i u senzoru lera, a preporučljivo je temeljito provjeriti i rad lambda sonde. Preporučujemo vam odlazak u specijalizirani Boschov servis, te navedene poslove bi bilo preporučljivo napraviti u sklopu s čišćenjem brizgalica.
22.07.2008.