Nemiran rad u leru

Prvi problem je da malo nemirno radi na leru. Drugi problem je što se na oko 2000 obrtaja (u drugoj, traćoj i četvrtoj brzini, kada se lagano stiže do istih čuje ekscentričan šum i u tom momentu auto malo zadrhti - ako brzo dostižem isti broj obrtaja, problema nema. Skoro sam prešao 3000 km od servisa, uglavnom je motor dugotrajno radio na autoputu i potrošio je ulje (sintetičko Mobile S). Molim Vas da mi odgovorite koji su mogući problemi.
  • Na žalost, niste naveli o kojem se automobilu radi, benzinskom ili dizelskom. Nemiran rad u leru, kod oba može ukazivati na dotrajalost motora, odnosno da jedan ili dva cilindra gube snagu. Zbog toga izmjerite kompresiju - tlakovi kod benzinskog motora moraju biti ravnomjerni i veći od 9 bara, a kod dizelaša veći od 26 bara. Ako je to u redu, treba provjeriti sustav ubrizgavanja, a u oba slučaja pomoći će ako očistite brizgalice. Javite nam se s kompletnim podacima o automobilu, s godinom proizvodnje i prijeđenim kilometrima.

Oznake:

20.08.2008.