Neispravan rashladni sustav Brava

Kada upalim grijanje u kokpitu automobila osjećam miris antifriza. Radi se o Fiatu Bravo 1.6 16V 2001. godina. Kakav je to automobil općenito i isplati li ga se zadržati?
Očito se radi o propuštanju rashladne tekućine i to je nužno što prije sanirati. Treba provjeriti sva crijeva rashladne tekućine i spojeve (u pravilu se radi o grešci na vrućoj strani, na izlasku iz motora). Inače radi se o solidnom motoru, a Fiatov benzinac 1.6 16V iznimno je izdržljiv te bez problema prelazi više od 300.000 km. Važno je, prilikom izmjene zupčastog remena, izmijeniti napinjač, prateći valjak i pumpu rashladne tekućine, zajedno s remenicom. Zbog štednje na remenici (koja je razmjerno skupa) često se događaju havarije. Bravo se isplati zadržati, naravno ako je u dobrom stanju, i zbog činjenice da bi za njega mogli malo dobiti.
12.01.2009.